Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 23:33Att snabba grupper ropar håll höger (eller som vi många gånger hörde håll höjre av normännen) har jag absolut inget emot snarare nått jag gillar men lite tonen det många gånger ropades i. Men som det står väldigt tydligt i allt matreal man får inför vätte
Att snabba grupper ropar håll höger (eller som vi många gånger hörde håll höjre av normännen) har jag absolut inget emot snarare nått jag gillar men lite tonen det många gånger ropades i. Men som det står väldigt tydligt i allt matreal man får inför vätte
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 23:36Micke: Där håller jag helt med dig, vid många tillfällen slängde sig snabbisar in framför min cykel, och den respekten att slippa det tycker jag också att man kan få även fast man inte deltar i någon sub grupp eller hur?
Micke: Där håller jag helt med dig, vid många tillfällen slängde sig snabbisar in framför min cykel, och den respekten att slippa det tycker jag också att man kan få även fast man inte deltar i någon sub grupp eller hur?
Quote from Fredrik Närenfors on 14 June 2009, 23:41"SÅ VARFÖR I H...E skall ni då gå in med så lite marginal till mitt framhjul så jag blir tvungen att broms för att inte gå i backen"
Bra klagomål och jag tycker vi passar på att ta upp det på en gång. Jag uppmärksammade samtliga i min klunga på detta oc
"SÅ VARFÖR I H...E skall ni då gå in med så lite marginal till mitt framhjul så jag blir tvungen att broms för att inte gå i backen"
Bra klagomål och jag tycker vi passar på att ta upp det på en gång. Jag uppmärksammade samtliga i min klunga på detta oc
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 23:53Till alla er som fortfarande är upptagna med att svära er fria och framhålla alla sub-gruppers förträfflighet och er som svär över desamma...
hoppas ni inte missade Pierres kommentar:"Men jag ska skriva ett brev till arrangörerna angående detta och jag
Till alla er som fortfarande är upptagna med att svära er fria och framhålla alla sub-gruppers förträfflighet och er som svär över desamma...
hoppas ni inte missade Pierres kommentar:
"Men jag ska skriva ett brev till arrangörerna angående detta och jag
Quote from Åsa Tysklind on 14 June 2009, 23:57Vi får se om det är lika jobbigt nästa år med detta.
Då har vättern rundan tänkt släppa alla ( normala ) cyklister. Och sedan ha ett uppehåll på några timmar innan man släpper några snabb grupper.Är det inte den som kör om som ska se att det går och int
Vi får se om det är lika jobbigt nästa år med detta.
Då har vättern rundan tänkt släppa alla ( normala ) cyklister. Och sedan ha ett uppehåll på några timmar innan man släpper några snabb grupper.
Är det inte den som kör om som ska se att det går och int
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 00:02Jag måste bara passa på att ge er som kör vätternrundan i sub grupperna ett par berömmande ord iaf. Jag är DJUPT IMPONERAD hur ni orkar hålla den farten ni håller i 30 mil och DJUPT IMPONERAD över hur ni peppar på varandra i klungan, och jag hoppas att ja
Jag måste bara passa på att ge er som kör vätternrundan i sub grupperna ett par berömmande ord iaf. Jag är DJUPT IMPONERAD hur ni orkar hålla den farten ni håller i 30 mil och DJUPT IMPONERAD över hur ni peppar på varandra i klungan, och jag hoppas att ja
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 05:44@Per
Vetigaste inlägget i tråden. Gummibandseffekten är knasig. Sista bilen i en karavan kör alltid snabbare än den första. Tydligen är det så att första cykeln har mer marginal än sista till dom som man kör om.
@Per
Vetigaste inlägget i tråden. Gummibandseffekten är knasig. Sista bilen i en karavan kör alltid snabbare än den första. Tydligen är det så att första cykeln har mer marginal än sista till dom som man kör om.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 10:10Till Jonas:
Det ena behöver inte utesluta det andra. Jag tror att diskussionen kan vara nyttig, för att öka förståelsen mellan olika typer av cyklister och för de mekanismer som bidrar till problemet. Många kloka inlägg och synpunkter har kommit fram hä
Till Jonas:
Det ena behöver inte utesluta det andra. Jag tror att diskussionen kan vara nyttig, för att öka förståelsen mellan olika typer av cyklister och för de mekanismer som bidrar till problemet. Många kloka inlägg och synpunkter har kommit fram hä
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 10:13Jag brukar skrika UR VÄGEN TATTARE!
😀
Personligen diskuterar ni nog nu dagens I-landsproblem!
Jag brukar skrika UR VÄGEN TATTARE!
😀
Personligen diskuterar ni nog nu dagens I-landsproblem!
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 10:21> Jag brukar skrika UR VÄGEN TATTARE!
Hur ofta får du en pump i hjulet? Man skulle nämligen kunna tänka sig att det väcker ont blod ifall nån skriker sånt.
> Jag brukar skrika UR VÄGEN TATTARE!
Hur ofta får du en pump i hjulet? Man skulle nämligen kunna tänka sig att det väcker ont blod ifall nån skriker sånt.