Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 10:30Nej, det är transistorer i botten. Eller nej, det är halvledare i botten. Eller nej, det är kvarkar i botten. Eller är det sköldpaddor hela vägen ner?
Nej, det är transistorer i botten. Eller nej, det är halvledare i botten. Eller nej, det är kvarkar i botten. Eller är det sköldpaddor hela vägen ner?
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 10:37Lars, det är _en_ sköldpadda (med fyra elefanter ovanpå).
Lars, det är _en_ sköldpadda (med fyra elefanter ovanpå).
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 10:59Jaja, du kan väl få sista ordet då. 😀
Jaja, du kan väl få sista ordet då. 😀
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 11:04Just ordet semafor är ju i högsta grad i användning i Italien. Semaforo är samma sak som trafikljus. Sen om följandet av alla semafori sker enligt lagens ordning är ju en annan femma.
Just ordet semafor är ju i högsta grad i användning i Italien. Semaforo är samma sak som trafikljus. Sen om följandet av alla semafori sker enligt lagens ordning är ju en annan femma.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 11:23Jag vill bara stillsamt påpeka, att trots att "alla" "jobbar med data" nuföriden, så gör majoriten inte det. Jag begriper inte ett jota av ert semaforsnack och liknande.
Grejen är väl att man lär sig språkbruket inom det gebit man jobbar eller har sitt
Jag vill bara stillsamt påpeka, att trots att "alla" "jobbar med data" nuföriden, så gör majoriten inte det. Jag begriper inte ett jota av ert semaforsnack och liknande.
Grejen är väl att man lär sig språkbruket inom det gebit man jobbar eller har sitt
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 12:19Dataspråket har väll snott det flesta uttrycken som fanns på den gamla goda tiden, då vi bara träna och inte satt här och skrev hela dagarna 😉
Dataspråket har väll snott det flesta uttrycken som fanns på den gamla goda tiden, då vi bara träna och inte satt här och skrev hela dagarna 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 12:19Eller tja jag gjorde nog just ingenting då!
Eller tja jag gjorde nog just ingenting då!
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2011, 12:36"namnge hela svenska VM-truppen 1974." - VM-truppen i vadå? Undervattenscurling?
"namnge hela svenska VM-truppen 1974." - VM-truppen i vadå? Undervattenscurling?
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 12:36En italiensk vän var alldeles förskräckt när han kom tillbaka från sin årliga semester i Italien.
I sann fascistisk anda har de alltid haft en massa regler och lagar men ingen har brytt sig om att följa dem. Nu har de börjat använda modern teknik för at
En italiensk vän var alldeles förskräckt när han kom tillbaka från sin årliga semester i Italien.
I sann fascistisk anda har de alltid haft en massa regler och lagar men ingen har brytt sig om att följa dem. Nu har de börjat använda modern teknik för at
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 15:30Just det, Christer.
("andra vet inte...." )
😀
Just det, Christer.
("andra vet inte...." )
😀