Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHörni löparproffs
You need to log in to create posts and topics.

Nej, det är transistorer i botten. Eller nej, det är halvledare i botten. Eller nej, det är kvarkar i botten. Eller är det sköldpaddor hela vägen ner?

Lars, det är _en_ sköldpadda (med fyra elefanter ovanpå).

Jaja, du kan väl få sista ordet då. 😀

Just ordet semafor är ju i högsta grad i användning i Italien. Semaforo är samma sak som trafikljus. Sen om följandet av alla semafori sker enligt lagens ordning är ju en annan femma.

Jag vill bara stillsamt påpeka, att trots att "alla" "jobbar med data" nuföriden, så gör majoriten inte det. Jag begriper inte ett jota av ert semaforsnack och liknande.

Grejen är väl att man lär sig språkbruket inom det gebit man jobbar eller har sitt

Dataspråket har väll snott det flesta uttrycken som fanns på den gamla goda tiden, då vi bara träna och inte satt här och skrev hela dagarna 😉

Eller tja jag gjorde nog just ingenting då!

"namnge hela svenska VM-truppen 1974." - VM-truppen i vadå? Undervattenscurling?

En italiensk vän var alldeles förskräckt när han kom tillbaka från sin årliga semester i Italien.

I sann fascistisk anda har de alltid haft en massa regler och lagar men ingen har brytt sig om att följa dem. Nu har de börjat använda modern teknik för at

Just det, Christer.
("andra vet inte...." )
😀