Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 17:42Vilket år som helst nu kommer jag under en halvtimme på 5km. Vilket år som helst nu. *ler lite tillkämpat sådär*
Vilket år som helst nu kommer jag under en halvtimme på 5km. Vilket år som helst nu. *ler lite tillkämpat sådär*
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 17:49Jag är på samma nivå som LingLing och Jessie, och skäms inte för det. Det är säkert fler funbeatare som kan springa 3 km i 4 min/km-fart än övriga svenskar, men så himla många tror jag inte det är.
Ang. Sthlm Marathon så är maxtiden 6 h, och det är 20 0
Jag är på samma nivå som LingLing och Jessie, och skäms inte för det. Det är säkert fler funbeatare som kan springa 3 km i 4 min/km-fart än övriga svenskar, men så himla många tror jag inte det är.
Ang. Sthlm Marathon så är maxtiden 6 h, och det är 20 0
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 18:01OJ! Höll nästan på att glömma!
Robert R: Det är lugnt. Egentligen stör det mig inte sååå mycket att det finns hur många människor som helst som är betydligt snabbare än jag. Det är bara det att såna där kategoriska uttalanden får mig att ta fram linjalen
OJ! Höll nästan på att glömma!
Robert R: Det är lugnt. Egentligen stör det mig inte sååå mycket att det finns hur många människor som helst som är betydligt snabbare än jag. Det är bara det att såna där kategoriska uttalanden får mig att ta fram linjalen
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 18:05Jenny + Lingling +Jessie...löpartider är ALDRIG något som man ska behöva skämmas över. Alla tider är jätte-prestationer naturligtvis och bara det att kunna göra en tid...våga säga den ...utan alla bortförklaringar..det är något man växer som människa med.
Jenny + Lingling +Jessie...löpartider är ALDRIG något som man ska behöva skämmas över. Alla tider är jätte-prestationer naturligtvis och bara det att kunna göra en tid...våga säga den ...utan alla bortförklaringar..det är något man växer som människa med.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 18:14Kjell: Nu när jag äntligen har skaffat mig min GPS-klocka så att jag bara kan springa vart som helst i tolv minuter och sen enkelt läsa av så kanske jag till och med tar och gör det. 😉
Skäms för att jag är långsam gör jag inte! Jag har ändå förbättrat mi
Kjell: Nu när jag äntligen har skaffat mig min GPS-klocka så att jag bara kan springa vart som helst i tolv minuter och sen enkelt läsa av så kanske jag till och med tar och gör det. 😉
Skäms för att jag är långsam gör jag inte! Jag har ändå förbättrat mi
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 18:37Som Jessie skriver, det är frustrerande när man inte märker att det händer något. Då blir man en aning arg, inte för att andra springer snabbare, utan för att de tar det som _självklara_ farter.
Som Jessie skriver, det är frustrerande när man inte märker att det händer något. Då blir man en aning arg, inte för att andra springer snabbare, utan för att de tar det som _självklara_ farter.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:13Finns olika varianter på Coopertest. Det jag sprang senast var "Spring så långt du hinner under 12 minuter". Sträckan jag sprang blev 2970 meter. Man skulle göra ett sånt test per år, skitkul ju!
Finns olika varianter på Coopertest. Det jag sprang senast var "Spring så långt du hinner under 12 minuter". Sträckan jag sprang blev 2970 meter. Man skulle göra ett sånt test per år, skitkul ju!
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:27Om man nu ändå tränar löpning, varför inte springa en viss sträcka på tid istället? 5 eller 10 km är inte alltför krävande att få in i träningen. Själv försöker jag köra 10km tidstest samma runda en gång i månaden.
Då får man jämföra mot sig själv och si
Om man nu ändå tränar löpning, varför inte springa en viss sträcka på tid istället? 5 eller 10 km är inte alltför krävande att få in i träningen. Själv försöker jag köra 10km tidstest samma runda en gång i månaden.
Då får man jämföra mot sig själv och si
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:51Aldrig kört cooperstest. Men 3000m har jag sprungit på 9:42 men detta var för 2 år sedan. Tippar på att jag snart ligger i närheten av 9 blankt. Orienterare som jag är så skulle hellre göra 9 blankt i skogen 🙂
Aldrig kört cooperstest. Men 3000m har jag sprungit på 9:42 men detta var för 2 år sedan. Tippar på att jag snart ligger i närheten av 9 blankt. Orienterare som jag är så skulle hellre göra 9 blankt i skogen 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:52Håller med dig Magnus.
Jag har en 8 km slinga som jag kör som snabbdistans och det är lite värdemätare. Nu har jag inte sprungit den i år kom jag på... Får se om jag hinner en innan Gbgvarvet.
Håller med dig Magnus.
Jag har en 8 km slinga som jag kör som snabbdistans och det är lite värdemätare. Nu har jag inte sprungit den i år kom jag på... Får se om jag hinner en innan Gbgvarvet.