Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 13:31Magnus: Om du kollar hur många pass JOGGING jag har reggat så får du en lite mer rättvisande bild? De fjorton pass du hittat är de tävlingar jag gjort (inklusive SU och VU).
Christer: Ehm.. är det nu jag talar om att jag är född med ett hjärtfel? För så
Magnus: Om du kollar hur många pass JOGGING jag har reggat så får du en lite mer rättvisande bild? De fjorton pass du hittat är de tävlingar jag gjort (inklusive SU och VU).
Christer: Ehm.. är det nu jag talar om att jag är född med ett hjärtfel? För så
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:04Jessie, lägger man till joggingen till löpningen så blir det 21 timmar och ca 19 mil år 2009.
Ett veckosnitt på 30 minuter och 4 km?
Jessie, lägger man till joggingen till löpningen så blir det 21 timmar och ca 19 mil år 2009.
Ett veckosnitt på 30 minuter och 4 km?
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:09Nu är väl vare sig Cooper-testet eller livet enbart till för att mäta sig med andra (eller?), cooper-test är väl som sagts tidigare ett relativt lätt sätt att kolla konditionen utan speciella redskap.
Som Jessie tidigare skrev (tror jag det var) tycker j
Nu är väl vare sig Cooper-testet eller livet enbart till för att mäta sig med andra (eller?), cooper-test är väl som sagts tidigare ett relativt lätt sätt att kolla konditionen utan speciella redskap.
Som Jessie tidigare skrev (tror jag det var) tycker j
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:27Vad blir månne mitt veckosnitt för de senaste åren? Sedan är frågan hur jag ska räkna in skidåkning och cyklande ...
Vad blir månne mitt veckosnitt för de senaste åren? Sedan är frågan hur jag ska räkna in skidåkning och cyklande ...
Quote from Håkan Öhling on 5 May 2011, 15:20Cooper-testet ser jag i första hand som ett mått på mig själv jämfört med mig. Om jag tränar något gör jag det för att utvecklas - här kommer ett coolt mått! Men man kan ju lika gärna springa 5km på tid...
Cooper-testet ser jag i första hand som ett mått på mig själv jämfört med mig. Om jag tränar något gör jag det för att utvecklas - här kommer ett coolt mått! Men man kan ju lika gärna springa 5km på tid...
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 15:21Sprang 6km tempoträning i veckan, tiden blev 24:54. Blev 2900m på båda 12 minutersperioderna men vilade ju inte emellan så en bit över 3000m bör man väl kunna ta sig. Är 30 år så kanske lite över medel.
Sprang 6km tempoträning i veckan, tiden blev 24:54. Blev 2900m på båda 12 minutersperioderna men vilade ju inte emellan så en bit över 3000m bör man väl kunna ta sig. Är 30 år så kanske lite över medel.
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2011, 15:28Jo, jag missade det första "inte" - klumpigt av mig. Men ändå: Du fokuserade så mycket du kan på löpning under 2009.
Om man listar din jogging och löpning under 2009 blir det så här:
Summering av genomförda träningar som är synliga i kalendern:
Totalt
Jo, jag missade det första "inte" - klumpigt av mig. Men ändå: Du fokuserade så mycket du kan på löpning under 2009.
Om man listar din jogging och löpning under 2009 blir det så här:
Summering av genomförda träningar som är synliga i kalendern:
Totalt
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 16:30Kontinuerlig grenspecifik träning under lång tid.
Kontinuerlig grenspecifik träning under lång tid.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 22:48Christer och Magnus: Jag BÖRJADE springa i maj (dvs ta bort ca 20 veckor) och jag började verkligen från NOLL meter sprungna de senaste 20 åren. Dessutom har jag ingen träningsbakgrund från min ungdom (jag hade tex tävlingsförbud oavsett sport upp till 18
Christer och Magnus: Jag BÖRJADE springa i maj (dvs ta bort ca 20 veckor) och jag började verkligen från NOLL meter sprungna de senaste 20 åren. Dessutom har jag ingen träningsbakgrund från min ungdom (jag hade tex tävlingsförbud oavsett sport upp till 18
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2011, 22:52Jessie, isf kan man inte förvänta sig att bli snabb. Det tar flera år! Man måste ha tålamod!
Jessie, isf kan man inte förvänta sig att bli snabb. Det tar flera år! Man måste ha tålamod!