Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 10:08Oavsett om hunden bara vill hälsa så finns det de som är allergiska. Får man astmaallergi med andnöd så är även små snälla hundar livsfarliga.
Oavsett om hunden bara vill hälsa så finns det de som är allergiska. Får man astmaallergi med andnöd så är även små snälla hundar livsfarliga.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 10:57Verkar som det bara är de som ständigt råkar ut för hundincidenter som skriver i dessa trådar. Kanske logiskt i och för sig att de har ett behov av att skriva av sig och få lite i(ge)nkännande kommentarer.
Men för ordningens skull skall min erfarenhet få
Verkar som det bara är de som ständigt råkar ut för hundincidenter som skriver i dessa trådar. Kanske logiskt i och för sig att de har ett behov av att skriva av sig och få lite i(ge)nkännande kommentarer.
Men för ordningens skull skall min erfarenhet få
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 11:06Jag är inte rädd för hundar men jag försöker ha respekt för dom. Dock är det j*vligt irriterande om man kommer i intervalltempo i motionsspår så kommer det en lös hund som vill hälsa eller som jag varit med om. En kopplad hund på ena sidan med ägaren på a
Jag är inte rädd för hundar men jag försöker ha respekt för dom. Dock är det j*vligt irriterande om man kommer i intervalltempo i motionsspår så kommer det en lös hund som vill hälsa eller som jag varit med om. En kopplad hund på ena sidan med ägaren på a
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 11:09Jag har bara blivit attackerad en gång. Som tur var så var hunden kopplad. Den lyckades rycka omkull tanten som hade den men hon släppte aldrig taget i kopplet och jag kunde runda dem genom att hoppa ut bredvid spåret.
Jag själv är inte hundrädd, men jag
Jag har bara blivit attackerad en gång. Som tur var så var hunden kopplad. Den lyckades rycka omkull tanten som hade den men hon släppte aldrig taget i kopplet och jag kunde runda dem genom att hoppa ut bredvid spåret.
Jag själv är inte hundrädd, men jag
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 11:28Hur kul är det att komma springade och kliva i hundskit som någon lat ägare inte orkat plocka upp??? :@
Det finns som tur är skötsamma ägare också, de ska inte känna sig träffade nu. Ni som plockar upp efter era djur är bra, kudos till er.
Men slapptask
Hur kul är det att komma springade och kliva i hundskit som någon lat ägare inte orkat plocka upp??? :@
Det finns som tur är skötsamma ägare också, de ska inte känna sig träffade nu. Ni som plockar upp efter era djur är bra, kudos till er.
Men slapptask
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 12:30Han o du har inte på cykelbanan att göra, Malin.
Han o du har inte på cykelbanan att göra, Malin.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 13:06Så sent som i måndags kom en Golden helt plötsligt framhoppande ur mörkret när jag var ute och joggade, fan vad jag hoppade till (och kved).. men jag insåg snart att den bara ville leka. Annars ser inte jag hundar som problem, tvärtom, jag stannar gärna o
Så sent som i måndags kom en Golden helt plötsligt framhoppande ur mörkret när jag var ute och joggade, fan vad jag hoppade till (och kved).. men jag insåg snart att den bara ville leka. Annars ser inte jag hundar som problem, tvärtom, jag stannar gärna o
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 13:43Man kan se det åt andra hållet oxå... Jag och min hund hade stämt träff med en kompis och hennes hund för att de skulle få leka av sig lite. Kl va ca 21 och vi var på en gräsplätt utanför en lekpark. På ena sidan skog och andra sidan bostadshus. Hundarna
Man kan se det åt andra hållet oxå... Jag och min hund hade stämt träff med en kompis och hennes hund för att de skulle få leka av sig lite. Kl va ca 21 och vi var på en gräsplätt utanför en lekpark. På ena sidan skog och andra sidan bostadshus. Hundarna
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 13:46Vilket annat håll då menar du?
Tycker du att din berättelse var rolig med undran om hela byxor och antagande om fler stämplingar?
Kan du inte hålla ordning på din hund så ska den vara kopplad. Är det kopplingstvång så ska den vara kopplad.
Din berättel
Vilket annat håll då menar du?
Tycker du att din berättelse var rolig med undran om hela byxor och antagande om fler stämplingar?
Kan du inte hålla ordning på din hund så ska den vara kopplad. Är det kopplingstvång så ska den vara kopplad.
Din berättel
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 14:01Krister: Håller med - en lösspringande hund kan vara katastrofalt för en allergiker1
Eva: Jag förstår inte heller poängen med din historía. Om du har hunden löst så måste den ju komma genast du ropar - att den sprang 10 minuter efter en stackars orienter
Krister: Håller med - en lösspringande hund kan vara katastrofalt för en allergiker1
Eva: Jag förstår inte heller poängen med din historía. Om du har hunden löst så måste den ju komma genast du ropar - att den sprang 10 minuter efter en stackars orienter