Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHundar utan koppel
You need to log in to create posts and topics.

Eva: Det är just sådana historier som gör mig nervös...

eva, det är just såna som dig vi pratar om. Såna som inte kan hantera sin hund rätt!

Rätt magstarkt också att få det att låta som att det var orienterarens fel att jycken drog iväg.

Hade jag blivit jagad av en Rottweiler hade jag utan tvekan anmält detta !

Jag är hundrädd och skulle förmodligen ha skitit på mig BILD:http://members.arstechnica.com/x/packswede/Emoticon_scared_classic.gif

Senaste idiotin jag råkade ut för var för någo

"Han o du har inte på cykelbanan att göra, Malin."

Det är även en gångbana, används av alla - dom som promenerar, löpare, hästar samt fyrhjulingar.
Halvvägs runt sjön som den går kommer man till en bredare grusväg som tar över, alla använder den och inge

Haha, Evas berättelse är ju humor på hög nivå. Humor i konsten att inte ta åt sig när det är så uppenbart att det är henne tråden egentligen handlar om. Henne och andra som hon.

Har väldigt svårt för hundägare över huvud taget. Alla tror att de har järnk

"Senaste idiotin jag råkade ut för var för något år sedan då en hundägare tog med sig sin (visserligen kopplade) hund till en Majbrasa, då min son (som vid tillfället var kanske 3 år gammal) gick lite närmare hunden för att kolla sa hundägaren på ett extr

Läste ni hela mitt inlägg? Eller är ni lika egotrippade som ni tycker jag är.

Ja, man ska hålla koll på sin hund och visa hänsyn. Men det måste även fungera åt andra hållet. Jag bad honom vänta...det gjorde han inte. Jag befann mig på ett ställe där man

Jo, jag läste hela ditt inlägg och tycker fortfarande att du har fel. Du rör dig i ett område där det rör sig andra människor, vilka vet du inte. Du har uppenbart inte kontroll på din hund. Då ska hunden vara kopplad, punkt!

Thomas: Håll ungen borta från hundar då. Man vet väl aldrig hur ett djur reagerar på olika saker. Det är väl bara bra om folk varnar.
Jag har inga småbarn men min syster har och jag skulle aldrig låta dom gå i närheten av en okänd hund.
Mina katter t ex