Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 10:17Jag tycker att en del människor skulle behöva kopplas.
Jag tycker att en del människor skulle behöva kopplas.
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 10:18Marcus, de gör de ju inte idag. De jagar istället fartsyndare då de genererar pengar för lite arbete 🙂 Inbrott och rattfyllerister tar de när de får larm istället. De blir istället en kostnad för samhället med rättegångar m.m.
Jesper, du har säkert rät
Marcus, de gör de ju inte idag. De jagar istället fartsyndare då de genererar pengar för lite arbete 🙂 Inbrott och rattfyllerister tar de när de får larm istället. De blir istället en kostnad för samhället med rättegångar m.m.
Jesper, du har säkert rät
Quote from Stefan Kinberg on 9 January 2011, 10:20Hm, härskarteknik - tala om andra individer när man inte får igenom sina lite märkliga idéer. Festligt grepp Jesper!
Hm, härskarteknik - tala om andra individer när man inte får igenom sina lite märkliga idéer. Festligt grepp Jesper!
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 10:21Ja Peter, jag är nog lite korkad men jag har rätt hur som helst. Du vet att det heter korkad och inte korkat va?
Ja Peter, jag är nog lite korkad men jag har rätt hur som helst. Du vet att det heter korkad och inte korkat va?
Quote from Jonny Persson on 9 January 2011, 10:21Niclas: Nåja, en och annan nykterhetskontroll har jag fått blåsa i. Men jag hoppas att dom nu prioriterar lösa hundar framför fortkörare. Det här känns som ett stort samhällsproblem.
Niclas: Nåja, en och annan nykterhetskontroll har jag fått blåsa i. Men jag hoppas att dom nu prioriterar lösa hundar framför fortkörare. Det här känns som ett stort samhällsproblem.
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 10:21Istället för att leka sandlåda och hålla på med personangrepp kanske någon kan svara på min fråga?
Vad händer om samma hundägare/hund blir polisanmälda upprepade gånger för att hunden beter sig aggressivt eller bits?
Istället för att leka sandlåda och hålla på med personangrepp kanske någon kan svara på min fråga?
Vad händer om samma hundägare/hund blir polisanmälda upprepade gånger för att hunden beter sig aggressivt eller bits?
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 10:23Ny valpkurs på Brukshundsklubben?
Ny valpkurs på Brukshundsklubben?
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 10:23Marcus, jag skrev bara hur det är inte hur det borde vara. Eftersom de jagar "bötessyndare" kanske de skulle falla för idén.
Annica, beslagtagen hund som de får träffa en gång i veckan på kolmården.
Marcus, jag skrev bara hur det är inte hur det borde vara. Eftersom de jagar "bötessyndare" kanske de skulle falla för idén.
Annica, beslagtagen hund som de får träffa en gång i veckan på kolmården.
Quote from ellen olsson on 9 January 2011, 10:30Annica: Det blir ganska kännbara straff för hundägaren och hunden avlivas.
Annica: Det blir ganska kännbara straff för hundägaren och hunden avlivas.
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 10:35Tack Fredrik, det var det jag anade.
Men måste det vara så svart eller vitt? Antingen sköter du din hund eller så skjuter vi den?
Kan tänka mig att det är Lagen om tillsyn över hundar och katter som får hundägare att reagera så hårt, hunden är ju en fa
Tack Fredrik, det var det jag anade.
Men måste det vara så svart eller vitt? Antingen sköter du din hund eller så skjuter vi den?
Kan tänka mig att det är Lagen om tillsyn över hundar och katter som får hundägare att reagera så hårt, hunden är ju en fa