Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 13:02Min första Tjejvättern hände mig precis samma sak som Per. Tant i träskor och med järnhäst (och nummerlapp) cyklade om mig med ett glatt humör och solsken i blick trots stenhård motvind.
Min första Tjejvättern hände mig precis samma sak som Per. Tant i träskor och med järnhäst (och nummerlapp) cyklade om mig med ett glatt humör och solsken i blick trots stenhård motvind.
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 13:04Komfortfart ca 5.30 min/km
Komfortfart ca 5.30 min/km
Quote from Andreas Rickman on 17 March 2008, 13:21Bekvämt för mig är 5.30 - 5.40 min/km
Bekvämt för mig är 5.30 - 5.40 min/km
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 14:10När jag gick till jobbet i somras höll jag ca 9 km/h vissa dagar. Det är 6.40-tempo...
När jag gick till jobbet i somras höll jag ca 9 km/h vissa dagar. Det är 6.40-tempo...
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 14:34Komforttempot är just nu 5:10-5:40/km, vilket jag försöker undvika utom på uppvärmning och på nedjogg. Extrema långpass och/eller i krånglig terräng kan det dock gå avsevärt långsammare.
Komforttempot är just nu 5:10-5:40/km, vilket jag försöker undvika utom på uppvärmning och på nedjogg. Extrema långpass och/eller i krånglig terräng kan det dock gå avsevärt långsammare.
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 15:01Fny - du kan nog kallt räkna med att alla som springer under 6 min/km har hållit på med löpning några år.
Om inte, så blir man ju ledsen i ögat...
Fny - du kan nog kallt räkna med att alla som springer under 6 min/km har hållit på med löpning några år.
Om inte, så blir man ju ledsen i ögat...
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 15:06Nja, Åsa, man kan ha en bakgrund i andra aktiviteter också. Jag hade cyklat i några år, och sprang 6-7 km under 5:30 min/km första gången jag sprang sen högstadietiden. Jag hade aldrig fixat det utan cyklingen som grund!
Nja, Åsa, man kan ha en bakgrund i andra aktiviteter också. Jag hade cyklat i några år, och sprang 6-7 km under 5:30 min/km första gången jag sprang sen högstadietiden. Jag hade aldrig fixat det utan cyklingen som grund!
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 15:09Samma för mej, jag hade hållt på med annan träning och när jag började springa höll jag 6:00-tempo (fast inte i en mil utan i 5 km :-)) Det tog ett par månader innan jag orkade springa en mil, började då med 5 km - paus - 5 km. Ganska snabbt kunde jag rat
Samma för mej, jag hade hållt på med annan träning och när jag började springa höll jag 6:00-tempo (fast inte i en mil utan i 5 km :-)) Det tog ett par månader innan jag orkade springa en mil, började då med 5 km - paus - 5 km. Ganska snabbt kunde jag rat
Quote from Urban Nilsson on 17 March 2008, 15:18Vi konstaterade i en tråd för ett tag sedan att man joggar, oavsett hastighet, om man bär rosa plysch overall. Inse möjligheterna!!!
Här kommer Mustafa Mohammed joggande i 2:50-tempo! 🙂
Vi konstaterade i en tråd för ett tag sedan att man joggar, oavsett hastighet, om man bär rosa plysch overall. Inse möjligheterna!!!
Här kommer Mustafa Mohammed joggande i 2:50-tempo! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 15:28Fast frågan är om man kan jogga över vattengraven, oavsett plyschoverall.
Fast frågan är om man kan jogga över vattengraven, oavsett plyschoverall.