Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 21:24Kan ju säga att jag var normalaktiv fram till jag var 13 år, sen hände en grej som gjorde att jag inte höll på med nån fysisk aktivitet alls, tills jag var 19 (1998), och då "bara" ren styrketräning. Körde seriöst med styrkan i ett drygt halvår under höst
Kan ju säga att jag var normalaktiv fram till jag var 13 år, sen hände en grej som gjorde att jag inte höll på med nån fysisk aktivitet alls, tills jag var 19 (1998), och då "bara" ren styrketräning. Körde seriöst med styrkan i ett drygt halvår under höst
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 21:57Det är väl egentligen bara man själv som kan bestämma om man betraktar sig som rookie eller inte, det ser vi nog alla lite olika. Har man löptränat från och till sedan 1991 så är jag nog inte ensam om att inte tycka du är rookie Allie även om du haft uppe
Det är väl egentligen bara man själv som kan bestämma om man betraktar sig som rookie eller inte, det ser vi nog alla lite olika. Har man löptränat från och till sedan 1991 så är jag nog inte ensam om att inte tycka du är rookie Allie även om du haft uppe
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2008, 22:04Andreas: "jag är sån.. men än så länge är det bara upp till 5 km tyvärr.. men det ska det bli ändring på!"
Hur menar du? Springer du i bekvämlighetstempo i 5 km och sen faller du ner som en hög på stigen? Om det är så springer du nog snarare över din m
Andreas: "jag är sån.. men än så länge är det bara upp till 5 km tyvärr.. men det ska det bli ändring på!"
Hur menar du? Springer du i bekvämlighetstempo i 5 km och sen faller du ner som en hög på stigen? Om det är så springer du nog snarare över din m
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 22:04jag ligger på 5- 5:30 tempo per kilometer när jag tävlat har jag legat på runt 4:30 tempo, tycker det är ett bra tempo men vill naturligtvis bli snabbare.
jag ligger på 5- 5:30 tempo per kilometer när jag tävlat har jag legat på runt 4:30 tempo, tycker det är ett bra tempo men vill naturligtvis bli snabbare.
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 22:18Svar på det Fredrika skrev: Jag mår bäst av att inte jämföra mig med andra. Angående äldre som blivit bra: jag tror definitivt att Evy Palms och Lilian Magnussons historier är sanna, så det lär finnas hopp även om man är äldre, om man haft turen att ha fö
Svar på det Fredrika skrev: Jag mår bäst av att inte jämföra mig med andra. Angående äldre som blivit bra: jag tror definitivt att Evy Palms och Lilian Magnussons historier är sanna, så det lär finnas hopp även om man är äldre, om man haft turen att ha fö
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:05Jag brukar ligga på runt 5:50-6:50, lite beroende på distans, väder, ork för dagen och humör. Dock springer jag för tillfället inte speciellt långt, icke över 7 km än iår, men det ska det bli ändring på (#) ....bara jag får en rygg som är 100%-ig (98 duge
Jag brukar ligga på runt 5:50-6:50, lite beroende på distans, väder, ork för dagen och humör. Dock springer jag för tillfället inte speciellt långt, icke över 7 km än iår, men det ska det bli ändring på (#) ....bara jag får en rygg som är 100%-ig (98 duge
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:24Christer: nej inte direkt, men i nuläget så har jag inte tagit steget till att springa längre sträckor, mest pga jag bor i sånt kuperat område. Undanflykter, undanflykter.. Men jag vill komma igång o springa o inte tappa lusten, vilket jag märkte att jag
Christer: nej inte direkt, men i nuläget så har jag inte tagit steget till att springa längre sträckor, mest pga jag bor i sånt kuperat område. Undanflykter, undanflykter.. Men jag vill komma igång o springa o inte tappa lusten, vilket jag märkte att jag
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:41Hej hopp allihopa!
Tänkte bara berätta för alla som är intreserade vad gränserna för konditionstestet att springa 3 km på min gamla skola var (när man går i 9:an, för tjejer, killarnas vet jag inte riktigt).Godkänd: 30 minuter
Väl Godkänd 15 minut
Hej hopp allihopa!
Tänkte bara berätta för alla som är intreserade vad gränserna för konditionstestet att springa 3 km på min gamla skola var (när man går i 9:an, för tjejer, killarnas vet jag inte riktigt).
Godkänd: 30 minuter
Väl Godkänd 15 minut
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:50KBV har ett krav på att klara 2 km på 9:30..
KBV har ett krav på att klara 2 km på 9:30..
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 08:54Och KBV är vad för något?
Och KBV är vad för något?