Quote from Urban Nilsson on 17 March 2008, 15:42Självklart är det jogg. Med något längre steg just vid vallgraven.
Självklart är det jogg. Med något längre steg just vid vallgraven.
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2008, 17:38Åsa A: "Fny - du kan nog kallt räkna med att alla som springer under 6 min/km har hållit på med löpning några år."
Sen då man hållit på med löpning riktigt många år så går det långsammare igen...
Men det vi pratat om här (iaf jag) är inte några pers. ut
Åsa A: "Fny - du kan nog kallt räkna med att alla som springer under 6 min/km har hållit på med löpning några år."
Sen då man hållit på med löpning riktigt många år så går det långsammare igen...
Men det vi pratat om här (iaf jag) är inte några pers. ut
Quote from Eric Jacobsson on 17 March 2008, 19:25"Min första Tjejvättern hände mig precis samma sak som Per. Tant i träskor och med järnhäst (och nummerlapp) cyklade om mig med ett glatt humör och solsken i blick trots stenhård motvind. "
Dom där tanterna som har cyklat varje dag de senaste 50 åren är
"Min första Tjejvättern hände mig precis samma sak som Per. Tant i träskor och med järnhäst (och nummerlapp) cyklade om mig med ett glatt humör och solsken i blick trots stenhård motvind. "
Dom där tanterna som har cyklat varje dag de senaste 50 åren är
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 19:39Jag vet en kille som plötsligt började springa efter att ha varit fysiskt inaktiv i flera år och aldrig hållit på med löpning, han kunde jogga (bekvänlighetsfart alltså) i 4:xx tempo (närmare 5:00), så man behöver inte ha hållit på i flera år för att kunn
Jag vet en kille som plötsligt började springa efter att ha varit fysiskt inaktiv i flera år och aldrig hållit på med löpning, han kunde jogga (bekvänlighetsfart alltså) i 4:xx tempo (närmare 5:00), så man behöver inte ha hållit på i flera år för att kunn
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 19:44jag är sån.. men än så länge är det bara upp till 5 km tyvärr.. men det ska det bli ändring på!
jag är sån.. men än så länge är det bara upp till 5 km tyvärr.. men det ska det bli ändring på!
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 19:51Tja... de goda förutsättningarna brukar oftast bestå av relativt ung ålder, och tidigare idrottslig bakgrund...
EDIT: nej, jag är inte bitter, inte alls 😉
Tja... de goda förutsättningarna brukar oftast bestå av relativt ung ålder, och tidigare idrottslig bakgrund...
EDIT: nej, jag är inte bitter, inte alls 😉
Quote from ellen olsson on 17 March 2008, 20:01> Självklart är det jogg. Med något längre steg just vid vallgraven.
Vallgraven? Tja, om man ska över en vallgrav så vill det nog till att man sträcker ut ordentligt... 😉
> Självklart är det jogg. Med något längre steg just vid vallgraven.
Vallgraven? Tja, om man ska över en vallgrav så vill det nog till att man sträcker ut ordentligt... 😉
Quote from Urban Nilsson on 17 March 2008, 21:00Plaskepölen?
Plaskepölen?
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 21:13Jag är rookie fortfarande, har inte ens sprungit ett år än så jag har många år på mig att bli snabbare. Just nu tuffar jag fram i 8:00min/km eller något sånt, kanske lite snabbare om jag är på riktigt gott humör. 🙂
Jag är rookie fortfarande, har inte ens sprungit ett år än så jag har många år på mig att bli snabbare. Just nu tuffar jag fram i 8:00min/km eller något sånt, kanske lite snabbare om jag är på riktigt gott humör. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 21:24Kan jag också räkna mig som rookie med många år på mig att förbättra mig? Har tränat löpning exakt ett år denna gång. Hade ett halvårs uppehåll pga skada innan mars 2007. Annars har jag sprungit till och från sen 1991. Men håller man uppe i flera månader
Kan jag också räkna mig som rookie med många år på mig att förbättra mig? Har tränat löpning exakt ett år denna gång. Hade ett halvårs uppehåll pga skada innan mars 2007. Annars har jag sprungit till och från sen 1991. Men håller man uppe i flera månader