Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 19:58Intressant att höra om alla åsikter om skolidrott. Jag är ju idrottslärare på högstadiet och det är klart att det är svårt att motivera alla till allt jämt. Man får bara hoppas att det finns något för var och en. Jag skulle kunna skriva hur mycket som hel
Intressant att höra om alla åsikter om skolidrott. Jag är ju idrottslärare på högstadiet och det är klart att det är svårt att motivera alla till allt jämt. Man får bara hoppas att det finns något för var och en. Jag skulle kunna skriva hur mycket som hel
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:09Tur man var befriad och slapp betyg i idrott.
Tur man var befriad och slapp betyg i idrott.
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:11Hur lyckades du med det?
Hur lyckades du med det?
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:14Taskiga knän med låsningar och annat skoj.
Tur man började tävlingscykla några år senare. . . . . .
Taskiga knän med låsningar och annat skoj.
Tur man började tävlingscykla några år senare. . . . . .
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:15Fast det borde ju bara inneburit att du fick anpassad skolgymnastik, hm, det var INTE bättre förr.
Fast det borde ju bara inneburit att du fick anpassad skolgymnastik, hm, det var INTE bättre förr.
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:22Vaddå? Får man inte hoppa bock längre? det var ju kul 🙂
Och trampett var roligt.
Vaddå? Får man inte hoppa bock längre? det var ju kul 🙂
Och trampett var roligt.
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:25Nej, vi har i alla fall ingen bock kvar, tror att de är ett utdöende släkte. Hoppar över plintar och såklart använder vi trampett! Måste ju få glänsa med nåt Fame-hopp då och då! 😉
Nej, vi har i alla fall ingen bock kvar, tror att de är ett utdöende släkte. Hoppar över plintar och såklart använder vi trampett! Måste ju få glänsa med nåt Fame-hopp då och då! 😉
Quote from Catharina Brattlin on 20 March 2008, 20:28Jag tillhör dem som HATADE gympan i skolan. Redskapgymnastiken var katastrof, friidrotten än värre för att inte tala om alla bollsporter man skulle spela...inget för en med noll bollkontroll. Det enda jag tyckte om fick vi göra ett par gånger varje termin
Jag tillhör dem som HATADE gympan i skolan. Redskapgymnastiken var katastrof, friidrotten än värre för att inte tala om alla bollsporter man skulle spela...inget för en med noll bollkontroll. Det enda jag tyckte om fick vi göra ett par gånger varje termin
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:28Då var man ledig på fredag em och så då liftade man till Helsingborg, åkte till Helsingör och provianterade inför helgens övningar.
Då var man ledig på fredag em och så då liftade man till Helsingborg, åkte till Helsingör och provianterade inför helgens övningar.
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:28Bockar var ju lättare än plintar, inte så långa (eller så breda 😉 ) över plintar var det ju såna där mer besvärliga saker som volt och kullerbytta.
Bockar var ju lättare än plintar, inte så långa (eller så breda 😉 ) över plintar var det ju såna där mer besvärliga saker som volt och kullerbytta.