Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur fort joggar ni?
You need to log in to create posts and topics.

Intressant att höra om alla åsikter om skolidrott. Jag är ju idrottslärare på högstadiet och det är klart att det är svårt att motivera alla till allt jämt. Man får bara hoppas att det finns något för var och en. Jag skulle kunna skriva hur mycket som hel

Tur man var befriad och slapp betyg i idrott.

Hur lyckades du med det?

Taskiga knän med låsningar och annat skoj.
Tur man började tävlingscykla några år senare. . . . . .

Fast det borde ju bara inneburit att du fick anpassad skolgymnastik, hm, det var INTE bättre förr.

Vaddå? Får man inte hoppa bock längre? det var ju kul 🙂
Och trampett var roligt.

Nej, vi har i alla fall ingen bock kvar, tror att de är ett utdöende släkte. Hoppar över plintar och såklart använder vi trampett! Måste ju få glänsa med nåt Fame-hopp då och då! 😉

Jag tillhör dem som HATADE gympan i skolan. Redskapgymnastiken var katastrof, friidrotten än värre för att inte tala om alla bollsporter man skulle spela...inget för en med noll bollkontroll. Det enda jag tyckte om fick vi göra ett par gånger varje termin

Då var man ledig på fredag em och så då liftade man till Helsingborg, åkte till Helsingör och provianterade inför helgens övningar.

Bockar var ju lättare än plintar, inte så långa (eller så breda 😉 ) över plintar var det ju såna där mer besvärliga saker som volt och kullerbytta.