Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 14:21Per: såvitt jag vet får man vara precis hur mesig som helst.
Per: såvitt jag vet får man vara precis hur mesig som helst.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 14:59Måste man hålla formen i halka och snöstorm då?
Hälsovård är ofta förebyggande, upprätthållande, aktiviteter så att man behåller hälsan.
Sjukvård är korrigerande, återställande, aktiviteter som sätts in när hälsan ersatts av ohälsa.Sjukvård är vetenska
Måste man hålla formen i halka och snöstorm då?
Hälsovård är ofta förebyggande, upprätthållande, aktiviteter så att man behåller hälsan.
Sjukvård är korrigerande, återställande, aktiviteter som sätts in när hälsan ersatts av ohälsa.
Sjukvård är vetenska
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 15:21Ja Lena, det verkar som om man rent juridiskt får vara hur mesig som helst. Det är inte brottsligt på nåt sätt. Däremot var det så att i den kultur av machomän där jag växte upp i norrbotten fanns det en del oskrivna lagar mot mesighet, kanske inte juridi
Ja Lena, det verkar som om man rent juridiskt får vara hur mesig som helst. Det är inte brottsligt på nåt sätt. Däremot var det så att i den kultur av machomän där jag växte upp i norrbotten fanns det en del oskrivna lagar mot mesighet, kanske inte juridi
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 15:48Låter som nån har stor erfarnenhet av domstolsväsendet.
Annars går det mesta att vända till sin fördel. Man kan t.ex. utveckla vardagsmotionsformen snowstorming. Om man blir riktigt inbiten utövare kan dock följa problemet av vad man ska ta sig för all
Låter som nån har stor erfarnenhet av domstolsväsendet.
Annars går det mesta att vända till sin fördel. Man kan t.ex. utveckla vardagsmotionsformen snowstorming. Om man blir riktigt inbiten utövare kan dock följa problemet av vad man ska ta sig för all
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 16:11Jo Per, det vet man ju att männen är norrbottenmacho. Men jag är en upplandskvinna så jag borde väl klara mig genom att vara kärleksfull och söt och inomhus?
(H:)
Jo Per, det vet man ju att männen är norrbottenmacho. Men jag är en upplandskvinna så jag borde väl klara mig genom att vara kärleksfull och söt och inomhus?
(H:)
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 16:15Frågan är snarare hur man kan undvika att inte träna i den här snöyran. De senaste 48 timmarna har jag skottat 30 kubikmeter snö för hand och förmodligen får jag ta tag i skyffeln i kväll också för att komma in i huset.
Frågan är snarare hur man kan undvika att inte träna i den här snöyran. De senaste 48 timmarna har jag skottat 30 kubikmeter snö för hand och förmodligen får jag ta tag i skyffeln i kväll också för att komma in i huset.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 16:19Kvinnlig knappsu? Fanns det?
Kara?
Kvinnlig knappsu? Fanns det?
Kara?
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 16:39Svaret på Lenas fråga hur hon får vardagsmotion i snöyran är alltså att köpa ett hus.
Svaret på Lenas fråga hur hon får vardagsmotion i snöyran är alltså att köpa ett hus.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 16:46Idag skulle det nog gå ypperligt att åka skidor till/från jobbet i Sthlm 😀
Idag skulle det nog gå ypperligt att åka skidor till/från jobbet i Sthlm 😀
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 16:56Lena:
Jag ser inte vad problemet skulle vara, måste man ändra inställning bara för att vädret ändra sig?
Varför kan man inte ta tur när det snöar eller gå på det där lunch stället som ligger 300m ifrån jobbet? Du kan göra alla saker som du gjorde in
Lena:
Jag ser inte vad problemet skulle vara, måste man ändra inställning bara för att vädret ändra sig?
Varför kan man inte ta tur när det snöar eller gå på det där lunch stället som ligger 300m ifrån jobbet? Du kan göra alla saker som du gjorde in