Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 13:44Camilla: Och sidan är riktigt användbar! Förutom knutarna (där man kanske använder en eller två) så har han olika sätt att snöra skorna, plus att han har räknat ut fördelar och nackdelar med varje snörning; eller om man har för långa/för korta skosnören s
Camilla: Och sidan är riktigt användbar! Förutom knutarna (där man kanske använder en eller två) så har han olika sätt att snöra skorna, plus att han har räknat ut fördelar och nackdelar med varje snörning; eller om man har för långa/för korta skosnören s
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 13:53Emil: Ja, jag såg det, som sagt älskar hela "nörderiet" i det hela. Och då är nörderi sagt med största kärlek.
Emil: Ja, jag såg det, som sagt älskar hela "nörderiet" i det hela. Och då är nörderi sagt med största kärlek.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 14:58Jag knyter hellre mina loparskor hårt än löst. Om jag ska springa långt (så att fötterna kan tänkas svälla) så stannar jag hellre och knyter om än att knyta dem löst från början.
Jag knyter hellre mina loparskor hårt än löst. Om jag ska springa långt (så att fötterna kan tänkas svälla) så stannar jag hellre och knyter om än att knyta dem löst från början.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 15:15Knyter hyfsat hårt.
Knyter hyfsat hårt.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 15:21Som Kim: så löst det går utan att skorna ramlar av.
Som Kim: så löst det går utan att skorna ramlar av.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 15:26Ju fler kilometrar desto lösare.
Testat marathon utan skosnören.
Det gick det också.
Ju fler kilometrar desto lösare.
Testat marathon utan skosnören.
Det gick det också.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 16:01Jag har inga skosnören på tofflorna, har dem istället på ryggsäcken som dekoration/lagningsmaterial.
När jag väl har traditionella skor med snörning är tumregeln att kunna kliva i och ur skorna utan att knyta upp.
Och skornas storlek så stora att man med
Jag har inga skosnören på tofflorna, har dem istället på ryggsäcken som dekoration/lagningsmaterial.
När jag väl har traditionella skor med snörning är tumregeln att kunna kliva i och ur skorna utan att knyta upp.
Och skornas storlek så stora att man med
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 16:23> När jag väl har traditionella skor med snörning är tumregeln att kunna
> kliva i och ur skorna utan att knyta upp.Jag förstår mig inte riktigt på hur det funkar när man springer? Dvs, hur sitter skorna kvar på foten? Eller har du inte så när du sprin
> När jag väl har traditionella skor med snörning är tumregeln att kunna
> kliva i och ur skorna utan att knyta upp.
Jag förstår mig inte riktigt på hur det funkar när man springer? Dvs, hur sitter skorna kvar på foten? Eller har du inte så när du sprin
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 16:56Skorna sitter löst men ramlar inte av. Någon hälkick är det inte tal om, då flyger de av.
Nedåt 4.30 min/km fungerar det bra. jag hasar för det mesta runt i 5.20 min/km.
Skorna sitter löst men ramlar inte av. Någon hälkick är det inte tal om, då flyger de av.
Nedåt 4.30 min/km fungerar det bra. jag hasar för det mesta runt i 5.20 min/km.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 16:58Hmm, ja, ok.
Jag får iaf skavsår om jag knyter för löst.
Hmm, ja, ok.
Jag får iaf skavsår om jag knyter för löst.