Quote from j sollerman on 20 October 2008, 23:07Folk får väl springa på vilken tid som helst, vi har alla olika förutsättningar. Men enligt den där undersökningen som togs upp i första inlägget så måste ju en gräns dras. Men springer man på 1:20 så är väl de bra (iaf om man inte tränat mer än någon mån
Folk får väl springa på vilken tid som helst, vi har alla olika förutsättningar. Men enligt den där undersökningen som togs upp i första inlägget så måste ju en gräns dras. Men springer man på 1:20 så är väl de bra (iaf om man inte tränat mer än någon mån
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 23:07Jag föreslår femtio minuter som gräns(av någon underlig anledning)!
Jag föreslår femtio minuter som gräns(av någon underlig anledning)!
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2008, 23:08Jag höll bara med kalle att man måste sätta en gräns för vad som ska kallas löpning. 1:10 är kanske för elakt för er mjuka mellanmjölksungdomar men säg 1:20 då även om jag tycker det är extremt långsamt. Efter att maxtiden är bestämd så tycker jag att man
Jag höll bara med kalle att man måste sätta en gräns för vad som ska kallas löpning. 1:10 är kanske för elakt för er mjuka mellanmjölksungdomar men säg 1:20 då även om jag tycker det är extremt långsamt. Efter att maxtiden är bestämd så tycker jag att man
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2008, 23:09Kul David 🙂
Kul David 🙂
Quote from j sollerman on 20 October 2008, 23:12bra talat schnappi
bra talat schnappi
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 23:23Christer:
Hur skulle du reagera om någon sa till dig att det inte räknas som att springa 1 mil om man inte gör det under 50 minuter, vad jag förstår på dig så skulle du självklart göra som alla nybörjare som för det stoppat i halsen att dom inte duger ti
Christer:
Hur skulle du reagera om någon sa till dig att det inte räknas som att springa 1 mil om man inte gör det under 50 minuter, vad jag förstår på dig så skulle du självklart göra som alla nybörjare som för det stoppat i halsen att dom inte duger ti
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 23:32Alla har rätt till en åsikt, men det skulle vara trevligt med lite mera ödmjukhet ibland, jag lämnar denna tråd nu då jag tycket att nivån har hamnat för lågt för min smak.
Alla har rätt till en åsikt, men det skulle vara trevligt med lite mera ödmjukhet ibland, jag lämnar denna tråd nu då jag tycket att nivån har hamnat för lågt för min smak.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 23:39@Christer: Men om jag skall vara allvarlig då. Du godkänner alltså milen på säg 70 eller 80 minuter, fast oavsett hur milen faktiskt avverkas under den givna tiden? Hm, där är jag nog hårdare än du. När jag menar "springa en mil" så tänker jag nog "spring
@Christer: Men om jag skall vara allvarlig då. Du godkänner alltså milen på säg 70 eller 80 minuter, fast oavsett hur milen faktiskt avverkas under den givna tiden? Hm, där är jag nog hårdare än du. När jag menar "springa en mil" så tänker jag nog "spring
Quote from j sollerman on 21 October 2008, 06:39"Men äldre och överviktiga då? Det kan vara fysiskt svårt att jogga i högre tempo, likförbannat tror jag det finns de som tar sig runt milen joggandes i säg åttaminuterstempo eller långsammare."
Är man tjock är de bättre att cykla, de är mycket snällare
"Men äldre och överviktiga då? Det kan vara fysiskt svårt att jogga i högre tempo, likförbannat tror jag det finns de som tar sig runt milen joggandes i säg åttaminuterstempo eller långsammare."
Är man tjock är de bättre att cykla, de är mycket snällare
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2008, 07:44Ojdå, Pierre klämmer ur sig några frågor och sen lämnar han tråden. Nåja, jag ska svara på detta: "Hur skulle du reagera om någon sa till dig att det inte räknas som att springa 1 mil om man inte gör det under 50 minuter" - då skulle jag först ta reda på
Ojdå, Pierre klämmer ur sig några frågor och sen lämnar han tråden. Nåja, jag ska svara på detta: "Hur skulle du reagera om någon sa till dig att det inte räknas som att springa 1 mil om man inte gör det under 50 minuter" - då skulle jag först ta reda på