Quote from Catharina Brattlin on 25 May 2010, 16:02Kristina, jag reserverade mig och skrev "nog". 😉
Jag vet inte Peter. Jag har faktiskt inte funderat på det. Hur så? Jag har som mest kört 4x2000. Och nog kom jag över 45 min i tid, med vilojoggen emellan varje intervall.
Kristina, jag reserverade mig och skrev "nog". 😉
Jag vet inte Peter. Jag har faktiskt inte funderat på det. Hur så? Jag har som mest kört 4x2000. Och nog kom jag över 45 min i tid, med vilojoggen emellan varje intervall.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 17:18Sylvia, DU har inte funderat på varför du springer de längder du gör men det var precis det TS har börjat fundera på. Och jag försöker ge tips (inte regler) på hur man kan tänka.
Sylvia, DU har inte funderat på varför du springer de längder du gör men det var precis det TS har börjat fundera på. Och jag försöker ge tips (inte regler) på hur man kan tänka.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 17:20Springa intervaller i närmare två timmar? ... Börjar låta som Zatopek eller vem det var de hade som exempel?
Springa intervaller i närmare två timmar? ... Börjar låta som Zatopek eller vem det var de hade som exempel?
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 17:22Åh just det, fastna inte på det där med exakt 45 minuter Sylvia. Det är mixen mellan korta hårda vs långa softa pass man ska kolla på. Och var dina 56 minuters kvalar in där vet jag inte riktigt 🙂
Åh just det, fastna inte på det där med exakt 45 minuter Sylvia. Det är mixen mellan korta hårda vs långa softa pass man ska kolla på. Och var dina 56 minuters kvalar in där vet jag inte riktigt 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 25 May 2010, 17:24Men oj Peter! Tog Du illa vid Dig för att jag ifrågasatte det här:
"-När du orkar med längre distanser, håll passen kortare än 45 minuter eller längre än två timmar. Inget mittimellanslafs..."
Jag ville bara ha en förklaring. Men det var tydligen fel!
Men oj Peter! Tog Du illa vid Dig för att jag ifrågasatte det här:
"-När du orkar med längre distanser, håll passen kortare än 45 minuter eller längre än två timmar. Inget mittimellanslafs..."
Jag ville bara ha en förklaring. Men det var tydligen fel!
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 19:35Är vi nu överens om att ALLA pass har sitt värde....från joggen på 2 km till långköraren på 37,5 km????????
Är vi nu överens om att ALLA pass har sitt värde....från joggen på 2 km till långköraren på 37,5 km????????
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 19:59Amen. 🙂
Amen. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 25 May 2010, 20:02🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 20:03Ja, men några kan ha -värde.
Ja, men några kan ha -värde.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 20:09Japp, absolut.
Japp, absolut.