Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 11:23Har en Alaskan Malamute som är med och tränar ibland.
Har som gräns inte högre än 15 grader och då ingen sol, högre än det blir det lugn
jogg kortare bit eller promenad. Märker direkt på viljan att springa och dra om det blir varmare. Svala morgnar är det
Har en Alaskan Malamute som är med och tränar ibland.
Har som gräns inte högre än 15 grader och då ingen sol, högre än det blir det lugn
jogg kortare bit eller promenad. Märker direkt på viljan att springa och dra om det blir varmare. Svala morgnar är det
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 14:38Ja det är verkligen så att vädret avgör. Sprang i 2 tim 36 min i söndags, men då hade det blivit svalt i luften, 11 grader, la upp det med en 7 km runda, mestadels skogsväg, med vätskekontroll för oss alla tre.Jag kunde ta hem hundarna om de skulle bli fö
Ja det är verkligen så att vädret avgör. Sprang i 2 tim 36 min i söndags, men då hade det blivit svalt i luften, 11 grader, la upp det med en 7 km runda, mestadels skogsväg, med vätskekontroll för oss alla tre.Jag kunde ta hem hundarna om de skulle bli fö