Quote from Sissel Svanøe on 13 May 2010, 14:49Ja...?
Ja...?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:50Jag håller också med samtliga här om att något kilo mer eller mindre gör skillnad på sig, har själv provat. Men en för låg vikt kan påverka återhämntingen med och bidra till en ökad inflamationsrisk.
Jag håller också med samtliga här om att något kilo mer eller mindre gör skillnad på sig, har själv provat. Men en för låg vikt kan påverka återhämntingen med och bidra till en ökad inflamationsrisk.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:25Då är frågan var gränsen till en för låg vikt går :/
Då är frågan var gränsen till en för låg vikt går :/
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:44Jag väger alltid mer under vinter och vår jämfört med resten av året. Även om jag inte kör någon "Beach 2010" så blir det ganska naturligt då löpmängden dras upp, samt att det blir "lättare" mat då det är varmt ute. Det är inte ovanligt för mig att det sk
Jag väger alltid mer under vinter och vår jämfört med resten av året. Även om jag inte kör någon "Beach 2010" så blir det ganska naturligt då löpmängden dras upp, samt att det blir "lättare" mat då det är varmt ute. Det är inte ovanligt för mig att det sk
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:45Det får man nog känna efter själv....BMI skalan finns visserligen, som ett riktmärke men den är lagom pålitlig, jag lider av fetma enligt den och det kunde inte vara mer fel. Men när man börjar känner att återhämntingen inte blir som tidigare och men vet
Det får man nog känna efter själv....BMI skalan finns visserligen, som ett riktmärke men den är lagom pålitlig, jag lider av fetma enligt den och det kunde inte vara mer fel. Men när man börjar känner att återhämntingen inte blir som tidigare och men vet
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:5415% underhudsfett för en tjej är väl under gränsen för undervikt?
15% underhudsfett för en tjej är väl under gränsen för undervikt?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 16:04Fast å andra sidan är ju elitlöpare ofta underviktiga, och de lär väl ha rätt bra återhämtning med tanke på hur mkt de tränar?
Fast å andra sidan är ju elitlöpare ofta underviktiga, och de lär väl ha rätt bra återhämtning med tanke på hur mkt de tränar?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 16:12Sara Wedlund är/var en av många som har problem med anorexia.
Sara Wedlund är/var en av många som har problem med anorexia.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 16:35Huruvida 15 sek/km gör det värt att gå ner 5 km är ju upp till var och en. Jag tror ändå att största vinsten inte är sekundrarna i sig utan om man känner att det går lättare får man en kick vilket både gör det lättare att träna mer och att hålla vikten ne
Huruvida 15 sek/km gör det värt att gå ner 5 km är ju upp till var och en. Jag tror ändå att största vinsten inte är sekundrarna i sig utan om man känner att det går lättare får man en kick vilket både gör det lättare att träna mer och att hålla vikten ne
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 17:27Elitidrottarna har sina knep med för att få optimal återhämntning och väldigt noggrant uträknade träningsprogram så att jämnföra sig med dom är inget vi lite mer vanliga ska göra.
Elitidrottarna har sina knep med för att få optimal återhämntning och väldigt noggrant uträknade träningsprogram så att jämnföra sig med dom är inget vi lite mer vanliga ska göra.