Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:28Jag tar gärna emot tips mm från Sebastian, även om det gäller hans "egna" produkter. Litar fullt på Sebasians omdöme i det han skriver.
Han är ju väldigt öppen med att informera att han säljer dessa produkter, inget vanligt hycklande marknadsföring där i
Jag tar gärna emot tips mm från Sebastian, även om det gäller hans "egna" produkter. Litar fullt på Sebasians omdöme i det han skriver.
Han är ju väldigt öppen med att informera att han säljer dessa produkter, inget vanligt hycklande marknadsföring där i
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:36Det blir lite lustigt om han hävdar att han tycker att Gatorade är bättre.
Det blir lite lustigt om han hävdar att han tycker att Gatorade är bättre.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:01Jag har inga som helst problem med Sebastians "marknadsföring". Åter till tråden...
Jag gjorde mitt hittills längsta pass igår, ca 40 km, och (lo and behold): inget illamående alls! Så jag får tacka för tipsen!
Framför allt tycker jag det skönt att se a
Jag har inga som helst problem med Sebastians "marknadsföring". Åter till tråden...
Jag gjorde mitt hittills längsta pass igår, ca 40 km, och (lo and behold): inget illamående alls! Så jag får tacka för tipsen!
Framför allt tycker jag det skönt att se a
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:33K-G,
jag undrar vad du menar med att folk presterade bättre förr? Att eliten är snabbare nu kan man ju enkelt se i resultatlistorna. Världsrekord sätts ju varannan dag på t ex marathondistansen. Är det svenska eliten du tänker på?
Om folk spyr mer nu än
K-G,
jag undrar vad du menar med att folk presterade bättre förr? Att eliten är snabbare nu kan man ju enkelt se i resultatlistorna. Världsrekord sätts ju varannan dag på t ex marathondistansen. Är det svenska eliten du tänker på?
Om folk spyr mer nu än
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 10:01Anders.
Kjell-Erik Ståhl + Tommy Persson + Åke Eriksson var alla i närheten av sub 2:10 på marathon.
När senast var en svensk i närheten av dessa tider. Vi har ingen elit på marathon. För tillfället förhoppningsvis.
Kjell-Erik "ståhlsatte" sig ett år.
Anders.
Kjell-Erik Ståhl + Tommy Persson + Åke Eriksson var alla i närheten av sub 2:10 på marathon.
När senast var en svensk i närheten av dessa tider. Vi har ingen elit på marathon. För tillfället förhoppningsvis.
Kjell-Erik "ståhlsatte" sig ett år.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 10:09Thomas, det låter som om du hittat rätt och löst problemet nu då. Skönt!
Thomas, det låter som om du hittat rätt och löst problemet nu då. Skönt!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 10:12Jo, för stunden åtminstone. Det är väl inte raketforskning egentligen...
Jo, för stunden åtminstone. Det är väl inte raketforskning egentligen...
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 11:30K-G,
när det gäller magen och löpning så är jag lite osäker på vad du menar med "det nya". Sportdryck fanns ju på Ståhls tid. Min egen erfarenhet är nog ganska lik din även om jag inte sprungit ett par hundra maror. Jag började med sportdryck och gel och
K-G,
när det gäller magen och löpning så är jag lite osäker på vad du menar med "det nya". Sportdryck fanns ju på Ståhls tid. Min egen erfarenhet är nog ganska lik din även om jag inte sprungit ett par hundra maror. Jag började med sportdryck och gel och
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 11:57Tror inte att någon av de 3 hade gjort sig som sprinters i dag.
Kjell-Erik var dock landslagslöpare på 3.000 meter hinder.Då hade jag haft större chans att konkurrera med Johan Wissman.
Att saker händer beror ofta på många ting. Dagens mer och mer "för
Tror inte att någon av de 3 hade gjort sig som sprinters i dag.
Kjell-Erik var dock landslagslöpare på 3.000 meter hinder.
Då hade jag haft större chans att konkurrera med Johan Wissman.
Att saker händer beror ofta på många ting. Dagens mer och mer "för
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:07Jag tror du har en viktig poäng, K-G. Därför läste jag en annan tråd om energitillskott under lopp med kluvna känslor: samtidigt som det alltid är bra att tillägna sig ny kunskap och ständigt ompröva sina gamla sanningar så kan det vara förödande för plac
Jag tror du har en viktig poäng, K-G. Därför läste jag en annan tråd om energitillskott under lopp med kluvna känslor: samtidigt som det alltid är bra att tillägna sig ny kunskap och ständigt ompröva sina gamla sanningar så kan det vara förödande för plac