Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIllamående efter långpass
You need to log in to create posts and topics.

Ja...det väl så jag förstod det typ. Träna inte som om det vore lopp med ett pers i sikte alltså...för då kan du få illamående liksom.

De gångerna jag blir illamående efter ett lopp eller träning beror det alltid på att jag inte tillfört vätska regelbundet. Spelar ingen roll hur mycket vätska jag tillför efteråt. Salt eller sportdryck verkar inte ha någon betydelse. De absolut tyngsta lo

Det är jag som driver Runners Gear, bara för protokollet. Oavsett det så är Perpetuem det absolut bästa jag och flera med mig testat under pass över 2 timmar upp till 24 timmars.

Oavsett det så presterades det bättre utan en massa pulver förr.

Dessutom så lärde man sig redan på Hedenhös tid att ej prata ner det man själv sålde.

Sebastian har kastat rosor på den där sportdrycken långt före han startade sin butik så han menar det han säger.

Fast ett råd i all vänskaplighet från en marknadsförare är att man ska undvika att använda foruminlägg som reklam för sin verksamhet och sina produkter.

Vet inte riktigt vad K-G menar, men jag pratar snarare upp mina produkter, eftersom jag tror på dem. Skulle vara dumt att prata ner dem, men så var ju jag inte med på Hedenhös tid. 😉 Vad gäller nätetikett känns inte K-G som den första som ska påpeka vad

Sebastian (t+)

Kopiering från annan tråd.

Sebastian.
Varför måste löpare i dag ha en massa extra av ditten och datten.

1. Det behövdes ej förr.
2. Folk spydde inte som i dag.
3. Folk presterade bättre.

Kan det inte vara så att vanlig mat är bättre för vanliga människ

I det här landet har vi en marknadföringslag. Om man som näringsidkare propagerar för sina varor och tjänster, ovsett medium och form, så har man till denna lagstiftning att rätta sig.

Privatpersonen Sebastian och andra har stor frihet att uttrycka sina