Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:39Thomas, jag skrattade lite när jag läste om ditt mässande. Själv mumlade jag nämligen "Lätt och Snabb" för mig själv. Skulle vara kul att kika in i huvudet på folk under maran och höra vad det är för mantran som mumlas där den sista milen...
Jag kör inte
Thomas, jag skrattade lite när jag läste om ditt mässande. Själv mumlade jag nämligen "Lätt och Snabb" för mig själv. Skulle vara kul att kika in i huvudet på folk under maran och höra vad det är för mantran som mumlas där den sista milen...
Jag kör inte
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:17Vad gäller illamående efter långpass så kan det som sagt bero på flera saker, men dels kan lågt blodsocker i kombination med för hög ansträngningsgrad vara boven. Försök att få i dig ca 200-300 kcal per timme (beroende på vikt) och åtminstone 0,5 liter vä
Vad gäller illamående efter långpass så kan det som sagt bero på flera saker, men dels kan lågt blodsocker i kombination med för hög ansträngningsgrad vara boven. Försök att få i dig ca 200-300 kcal per timme (beroende på vikt) och åtminstone 0,5 liter vä
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:17Tack för förtroendet Urban m fl.
Tack för förtroendet Urban m fl.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:18Det är taget - hittar jag en sån ska jag slå till. Och om någon råkar veta att de är totalt verkningslösa kan ni väl hålla det för er själva så Jenny och jag kan få vår placebo-energi? 😉
Det är taget - hittar jag en sån ska jag slå till. Och om någon råkar veta att de är totalt verkningslösa kan ni väl hålla det för er själva så Jenny och jag kan få vår placebo-energi? 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:22Och där var Sebastian snabb emellan - det var Jennys koffein-gel jag syftade på.
Fast jag testar gärna Perpetuem nån gång också, om jag hittar en. För det är väl ingen här som vet var man kan köpa dem? (H)
Och där var Sebastian snabb emellan - det var Jennys koffein-gel jag syftade på.
Fast jag testar gärna Perpetuem nån gång också, om jag hittar en. För det är väl ingen här som vet var man kan köpa dem? (H)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:25Jag kan se om nån av mina kompisar kanske kan tipsa dig, för jag får inte... 😉
Jag kan se om nån av mina kompisar kanske kan tipsa dig, för jag får inte... 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:28😀
😀
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 16:07Jenny + Tomas.
Det finns gel med espressosmak.
Har en MOCHA MOCHA with coffeine
Den är utgången vad gäller sista bästadatum, men den funkar.Märket är
CLIFwww.clifbar.com
MOCHA MOCHA.
Bara det ger ju en placeboeffekt.Sebastian. Namnet på ultralöp
Jenny + Tomas.
Det finns gel med espressosmak.
Har en MOCHA MOCHA with coffeine
Den är utgången vad gäller sista bästadatum, men den funkar.
Märket är
CLIF
MOCHA MOCHA.
Bara det ger ju en placeboeffekt.
Sebastian. Namnet på ultralöp
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 16:37K-G: Nope, den håller jag på. Har inte tänkt och tänker inte be honom om tillåtelse att skriva hans namn.
K-G: Nope, den håller jag på. Har inte tänkt och tänker inte be honom om tillåtelse att skriva hans namn.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 08:49K-G, tack för tipset! 🙂
Jag ser att även gamla hederliga löplabbet har nån koffein-gel - om den sedan smakar dubbelespresso framgår inte riktigt...
Jag utgår från att det finns en uppsjö av produkter på tävlingsområdet inför SM, så jag orkar inte rikt
K-G, tack för tipset! 🙂
Jag ser att även gamla hederliga löplabbet har nån koffein-gel - om den sedan smakar dubbelespresso framgår inte riktigt...
Jag utgår från att det finns en uppsjö av produkter på tävlingsområdet inför SM, så jag orkar inte rikt