Quote from Therese Linner on 7 September 2011, 11:42Björn, jag har sprungit med mina Roclite 295 på både grusväg och asfalt (på ren asfalt kanske som mest 12 km dock) och de har klarat av det bra. Jag hade dessa på mig då jag sprang Sörmland Ultra, Munkastigen, samt andra halvan av Swissalpine. De funkade
Björn, jag har sprungit med mina Roclite 295 på både grusväg och asfalt (på ren asfalt kanske som mest 12 km dock) och de har klarat av det bra. Jag hade dessa på mig då jag sprang Sörmland Ultra, Munkastigen, samt andra halvan av Swissalpine. De funkade
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:06Tack Björn.
Var nyfiken på F-lite 230 och hoppades de skulle funka fint på blöta bergspartier men så verkar inte vara fallet. Någon som testat F-lite 220 på blöta klippor? Eller några andra rekommendationer för inov-8 skor på detta underlag?
Tack Björn.
Var nyfiken på F-lite 230 och hoppades de skulle funka fint på blöta bergspartier men så verkar inte vara fallet. Någon som testat F-lite 220 på blöta klippor? Eller några andra rekommendationer för inov-8 skor på detta underlag?
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:45Jag är lite smått förälskad i mina f-lite 220 (de med genomskinlig sula) och tycker de har överlägset bäst grepp av alla skor jag provat. Jag har dock inte sprungit speciellt mycket i dem utan mest gått i skog och mark. Enda problemet jag upplevt på bergh
Jag är lite smått förälskad i mina f-lite 220 (de med genomskinlig sula) och tycker de har överlägset bäst grepp av alla skor jag provat. Jag har dock inte sprungit speciellt mycket i dem utan mest gått i skog och mark. Enda problemet jag upplevt på bergh
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 09:19Beställde ett par Roclite 285 igår då jag har kört helt slut på ett par inov8 x-talon 212, de höll fantastikt nog nästan 1500 km men nu är sulan helt slut. Roclitesen känns lite mer stryktåliga då jag gillar stenig terräng och förhoppningsvis är de lika s
Beställde ett par Roclite 285 igår då jag har kört helt slut på ett par inov8 x-talon 212, de höll fantastikt nog nästan 1500 km men nu är sulan helt slut. Roclitesen känns lite mer stryktåliga då jag gillar stenig terräng och förhoppningsvis är de lika s
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 10:48Ett par Roclite 285 funderar jag också på. Berätta gärna dina intryck när du sprungit lite i dem.
Ett par Roclite 285 funderar jag också på. Berätta gärna dina intryck när du sprungit lite i dem.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 11:04Testade mina 212:or på ett lågpass ca 36 km blöt, rötter och sten och annat gosigt och det funkade kanon. Hur dämpade är 220:orna? Någon som testat båda?
Testade mina 212:or på ett lågpass ca 36 km blöt, rötter och sten och annat gosigt och det funkade kanon. Hur dämpade är 220:orna? Någon som testat båda?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 11:41Två pilar på båda väl?
Två pilar på båda väl?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 20:30Lånar tråden lite, hoppas det inte blir OT.
Jag är supersugen på Inov8 som vinterlöpningsskor. Har ett par gamla, tunga Icebug med ståldobbar när jag springer på vintern, men efter att ha bytt till Saucony A4 och NB Minimus Trail i vår/sommar, så känns I
Lånar tråden lite, hoppas det inte blir OT.
Jag är supersugen på Inov8 som vinterlöpningsskor. Har ett par gamla, tunga Icebug med ståldobbar när jag springer på vintern, men efter att ha bytt till Saucony A4 och NB Minimus Trail i vår/sommar, så känns I
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 07:52Jenny, jag tycker inte det funkar utan ståldubbar på is o packad snö. Jag slog nästan ihjäl mej i vintras när jag vurpade med mina X-talon 212. Systerskon Oroc 280 är ju lätt och ståldubbarna så kort at dom knappast kan vara i vägen.
Jenny, jag tycker inte det funkar utan ståldubbar på is o packad snö. Jag slog nästan ihjäl mej i vintras när jag vurpade med mina X-talon 212. Systerskon Oroc 280 är ju lätt och ståldubbarna så kort at dom knappast kan vara i vägen.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 08:04Jag tyckte att mina talon 212 funkade rätt bra överlag i vintras men de biter ju inte fast som en icebug.
Har själv funderat på att skaffa endera ett par oroc, Icebug spirit OLX eller Icebug sisu OLX. Har haft en variant av sisu tidigare och det är riktig
Jag tyckte att mina talon 212 funkade rätt bra överlag i vintras men de biter ju inte fast som en icebug.
Har själv funderat på att skaffa endera ett par oroc, Icebug spirit OLX eller Icebug sisu OLX. Har haft en variant av sisu tidigare och det är riktig