Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Det är härligt att somna i soffan om kvällarna! 😉

Ingen av gruppens 112 medlemmar (+1) har meddelat sig med rader av förtvivlan över mitt oplanerade insomnande på soffan igår, vare sig här eller via internmeddelanden, och jag andas (försiktigt) ut. Man vet ju aldrig, någon hade kanske tokspurtat under på

Ja nu blir det bara något pass längdskidor till sen börjar det på riktigt.

Ska gardera och tejpa hälsenorna och försöka ta mig ut på längre löpsträckor snarast för att se hur det funkar, men ändå skynda långsamt fast det kan ju inte gå hur långsamt som h

Just nedkommen från en tripp upp i Eiffeltornet skyndar man naturligtvis tillbaka till hotellt för att få ut veckostatistiken på Funbeat! 🙂

113 friska kämpar har tränat på följande vis:

Korta listan:

1. Björn Ydremark 1786 min
2. Mattias Sjöstrand 172

Svårt att stå upp mot Bernts söndagsvandringar på 5+ timmar när man själv var brickpass och intervaller i tävlingsfart på schemat 🙂

På tisdag bär det av till Fuerteventura och årets första A-race - Challenge Fuerteventura, halv IM-distans. Formen är ri

Lycka till Mathias

Personligen blir det Mallorca 2 v från lördag 🙂
En vecka med cykling och en vecka på Tricamp så bara att hoppas kroppen klarar det

Lycka till Mathias 🙂

Alltså, vart jag mig än vänder så verkar min stad vara full av världsmästare. Dem flesta har bestämmda åsikter om hur andra skall träna, och då förstås inför en Ironman.
Själv är jag IM blåbär, t.o.m triathlonblåbär. Skall köra Silverman (halv IM) i höst

Christian

Börja tänka över ditt läge nu. Kan du simma/cykla/löpa alt hålla dig icke gående hela distansen? Vad har du för svag gren? Hur har du tid att träna (tex har du tid för 7 1-timmes pass eller 7 pass på totalt 12 timmar)? Har du skador att ta häns

Jopp, verkar inte finnas någon IM medicin att ta 🙂

Gick crawlkurs i December. Har sedan gått all-in-simmning under vintern, med en peak om 2 veckor i Thailand nyss.
Kommer jaga en fortsättningscrawlkurs under året. Så f.o.m nu blir det 2h simmning/veck