Quote from Jonathan Lilja Lindström on 12 April 2013, 22:43Tycker att det låter som om du har koll på läget...
så på 7 pass 3 av vardera simning och cykel och 1 längre för löpning låter bra tills du känner att det ändras vad du har för styrkor/svagheter. Simma ute är också bra att träna på, stor skillnad från ut
Tycker att det låter som om du har koll på läget...
så på 7 pass 3 av vardera simning och cykel och 1 längre för löpning låter bra tills du känner att det ändras vad du har för styrkor/svagheter. Simma ute är också bra att träna på, stor skillnad från ut
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 23:35Finns mycket på nätet så klart. Hittade detta som jag följer inför KMD Challenge i Köpenhamn i Augusti.
http://triathlete-europe.competitor.com/2011/02/03/super-simple-20-week-ironman-training-plan
Sex veckor in i programmet så känns det som att man kom
Finns mycket på nätet så klart. Hittade detta som jag följer inför KMD Challenge i Köpenhamn i Augusti.
http://triathlete-europe.competitor.com/2011/02/03/super-simple-20-week-ironman-training-plan
Sex veckor in i programmet så känns det som att man kom
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 10:57Ok Nicolai. Saknas vecka 1-6, men jag sparade länken i min träningsmapp 🙂
En annan sak är att jag inte tänker tävla alls innan Kalmar 2014 (förutom Sala Silverman, halv-IM 2013). Är det ok att mölja distanspass ända fram till Feb-Mars 2014 (förutom simm
Ok Nicolai. Saknas vecka 1-6, men jag sparade länken i min träningsmapp 🙂
En annan sak är att jag inte tänker tävla alls innan Kalmar 2014 (förutom Sala Silverman, halv-IM 2013). Är det ok att mölja distanspass ända fram till Feb-Mars 2014 (förutom simm
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 13 April 2013, 13:06Beror alldeles på läget igen...
Jag har fullt upp med att köra en hel IM mara i min vanliga distansfart, har varit nära, men aldrig lyckats. Därför ser jag det som viktigare att lära mig det än att höja min distansfart. Kör därför inte mycket tempo och i
Beror alldeles på läget igen...
Jag har fullt upp med att köra en hel IM mara i min vanliga distansfart, har varit nära, men aldrig lyckats. Därför ser jag det som viktigare att lära mig det än att höja min distansfart. Kör därför inte mycket tempo och i
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 19:41Christian, det finns en länk i artikeln där du kan ladda ner hela programmet, se nedan.
http://triathlete-europe.competitor.com/files/2012/06/Super-Simple-Ironman-Training-Plan.pdf
Christian, det finns en länk i artikeln där du kan ladda ner hela programmet, se nedan.
http://triathlete-europe.competitor.com/files/2012/06/Super-Simple-Ironman-Training-Plan.pdf
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 20:32Ok Stina. Bra tips från en rutinerad IM dam 🙂
Tävla, hmm, jag kör Sala iår. Klämmer väl Hallsta korta 2014.Simma ute. Kommer göras många timmar, blir strax medlem i en Tri.förening i staden jag bor i. Men som du nämner, simträngseln, knuffarna, sparkar
Ok Stina. Bra tips från en rutinerad IM dam 🙂
Tävla, hmm, jag kör Sala iår. Klämmer väl Hallsta korta 2014.
Simma ute. Kommer göras många timmar, blir strax medlem i en Tri.förening i staden jag bor i. Men som du nämner, simträngseln, knuffarna, sparkar
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 20:34Tackar Nicolai
Tackar Nicolai
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 20:50Christian, Vansbrosimmet är också en bra "övning", inte bara själva simmet, utan också känslan före start: samlingen före, massa folk, lite nervositet, toabesök eller inte, känslan att vilja få starten överstökad som man får börja simma och så vidare.
Christian, Vansbrosimmet är också en bra "övning", inte bara själva simmet, utan också känslan före start: samlingen före, massa folk, lite nervositet, toabesök eller inte, känslan att vilja få starten överstökad som man får börja simma och så vidare.
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 20:59Varför inte, varför inte Anders. Kan vara en kulig grej, dock 2014 isf. Tack.
Men Anders, kan man simma denna utan att tänka SK 🙂
Varför inte, varför inte Anders. Kan vara en kulig grej, dock 2014 isf. Tack.
Men Anders, kan man simma denna utan att tänka SK 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 21:18Hoppas allt är bra med dig Rickard. Har inte sätt din maraton rapport ännu
Hoppas allt är bra med dig Rickard. Har inte sätt din maraton rapport ännu