Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 21:57Undertecknad har hamnat i en avgrundsdjup motivationssvacka och kommer inte upp ur soffan alls längre. Så här var det inte alls tänkt... Hoppas lusten återkommer - det är rätt rejäl kris för stunden men lite för mkt annat som tar fokus ifrån detta projekt
Undertecknad har hamnat i en avgrundsdjup motivationssvacka och kommer inte upp ur soffan alls längre. Så här var det inte alls tänkt... Hoppas lusten återkommer - det är rätt rejäl kris för stunden men lite för mkt annat som tar fokus ifrån detta projekt
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 11:30Då bär det av ner till Sövde och en generalrepetition med en halv-IM. Någon mer som ska köra i Sövde?
Efter det är det bara 4 veckor kvar min IM-debut i Frankfurt... Tiden går fort.
Då bär det av ner till Sövde och en generalrepetition med en halv-IM. Någon mer som ska köra i Sövde?
Efter det är det bara 4 veckor kvar min IM-debut i Frankfurt... Tiden går fort.
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 13:03Lycka till Mattias. Ingen Sövde för mig. Kommer att köra halv IM i Halmstad.
Däremot är det "Big Day" ala Friel i helgen (troligtvis lördag).
1 timme sim
5 timmar cykel
2 timmar löpning i IM-tävlingsfart.Målet är att testa av lite distans samt vätske
Lycka till Mattias. Ingen Sövde för mig. Kommer att köra halv IM i Halmstad.
Däremot är det "Big Day" ala Friel i helgen (troligtvis lördag).
1 timme sim
5 timmar cykel
2 timmar löpning i IM-tävlingsfart.
Målet är att testa av lite distans samt vätske
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 13:18Japp, det blir triathlon-debut i Sövde för min del. Spännande...
Japp, det blir triathlon-debut i Sövde för min del. Spännande...
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 15:15Imorgon blir det Halv-IM. "Stöcke Stålman".
Ingen vidare form. Senaste veckorna har jag varit sjuk, sen förra veckan blodomloppet som typ fortfarande känns i benen, och i söndags 10 mil cykellopp.
Siktar på under 6h och att inte behöva gå hela sista mi
Imorgon blir det Halv-IM. "Stöcke Stålman".
Ingen vidare form. Senaste veckorna har jag varit sjuk, sen förra veckan blodomloppet som typ fortfarande känns i benen, och i söndags 10 mil cykellopp.
Siktar på under 6h och att inte behöva gå hela sista mi
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 22:22Ska också börja triathlon säsongen i Sövde i år! 🙂 öppet vatten premiären avklarad i tisdags! Vad har ni för mål?
Ska också börja triathlon säsongen i Sövde i år! 🙂 öppet vatten premiären avklarad i tisdags! Vad har ni för mål?
Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 20:25Siktar på att komma nedåt 5 timmar, men vet inte riktigt om jag har den farten i kroppen. Det avgörs nog ganska mycket under cyklingen.
Siktar på att komma nedåt 5 timmar, men vet inte riktigt om jag har den farten i kroppen. Det avgörs nog ganska mycket under cyklingen.
Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 23:265.27 på Halv IM idag! Löpningen dock 20km. (Se mer i kalendern)
Men ett ganska bra besked, känns okej efter löpningen. Nu är det bara börja köra längre pass för å klara maran 🙂
5.27 på Halv IM idag! Löpningen dock 20km. (Se mer i kalendern)
Men ett ganska bra besked, känns okej efter löpningen. Nu är det bara börja köra längre pass för å klara maran 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 08:15Då var första "Big Day" avklarad (googla Joe Friel för mer info).
1 h simning i Öresund.
5 timmar cykel
2 timmar löpning.Lite sliten nu dagen efter och värmen tog ut sin rätt under löpningen. Annars blir lärdomarna att ta med sig följande?
Skaffa bättr
Då var första "Big Day" avklarad (googla Joe Friel för mer info).
1 h simning i Öresund.
5 timmar cykel
2 timmar löpning.
Lite sliten nu dagen efter och värmen tog ut sin rätt under löpningen. Annars blir lärdomarna att ta med sig följande?
Skaffa bättr
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 22:09Skön helg och jag hoppas att ni som tävlat fick de svar ni önskade er. På listorna ser allt ut ungefär som vanligt.
Korta listan:
1. Bernt Hedlund 1256 min
2. Rasmus Waginder 1156 min
3. Henrik Ahlqvist 1155 min
4. tomas s 1146 min
5. Anders Axelsson 11
Skön helg och jag hoppas att ni som tävlat fick de svar ni önskade er. På listorna ser allt ut ungefär som vanligt.
Korta listan:
1. Bernt Hedlund 1256 min
2. Rasmus Waginder 1156 min
3. Henrik Ahlqvist 1155 min
4. tomas s 1146 min
5. Anders Axelsson 11