Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 13:29Nervositeten har inte börjat komma än, fast 50 dagar låter ju inte så mycket. Körde en "Big day" förra helgen och överlevde. Jobbigt mot slitet av löpningen, förstås. Men ändå stärkande för självförtroendet.
Nervositeten har inte börjat komma än, fast 50 dagar låter ju inte så mycket. Körde en "Big day" förra helgen och överlevde. Jobbigt mot slitet av löpningen, förstås. Men ändå stärkande för självförtroendet.
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 14:25När jag, här om dagen, såg att man blivit tilldelad startnummer (bib), så blev jag sketanervös. Men har lugnat sig lite nu igen.
Hälsningar, #1324
När jag, här om dagen, såg att man blivit tilldelad startnummer (bib), så blev jag sketanervös. Men har lugnat sig lite nu igen.
Hälsningar, #1324
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 16:19Jag har letat litet efter information om möjligheter för folk att följa hur det går under loppet, men hittar inget på hemsidan. Någon som vet något om detta? Går det att följa hur det går för oss vanliga dödliga under själva loppet, t.ex. via SMS eller på
Jag har letat litet efter information om möjligheter för folk att följa hur det går under loppet, men hittar inget på hemsidan. Någon som vet något om detta? Går det att följa hur det går för oss vanliga dödliga under själva loppet, t.ex. via SMS eller på
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 16:30Här bör du kunna följa: http://www.ironmanlive.com när det väl börjar bli dags. Följ toppen eller enskilda deltagare.
Här bör du kunna följa: http://www.ironmanlive.com när det väl börjar bli dags. Följ toppen eller enskilda deltagare.
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 20:47Jag har verkligen Ironman-feber... Det är sjukt hur mycket jag skruvat upp förväntningarna på den 17 Augusti...
Jag tror jag kommer att försöka hitta ett upplägg som känns avslappnat - med fokus på att genomföra - som det är nu funkar inte!
Det är så j
Jag har verkligen Ironman-feber... Det är sjukt hur mycket jag skruvat upp förväntningarna på den 17 Augusti...
Jag tror jag kommer att försöka hitta ett upplägg som känns avslappnat - med fokus på att genomföra - som det är nu funkar inte!
Det är så j
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 16:24Jag blev mest nervös när jag bläddrade fram Nilsson i startlistan och upptäckte att jag inte fanns med. Som tur var märkte jag att Nilsson fanns på flera ställen och slutligen hittade jag nummer 1042 som jag hoppas blir ett turnummer. 😀
Jag blev mest nervös när jag bläddrade fram Nilsson i startlistan och upptäckte att jag inte fanns med. Som tur var märkte jag att Nilsson fanns på flera ställen och slutligen hittade jag nummer 1042 som jag hoppas blir ett turnummer. 😀
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 22:12Nummer 838 speaking: Axelssons blåbärstråds-dejtidé är utmärkt. Vore kul att dela ut lite ryggdunkar och lyckoönskningar inför loppet samt ha några fler längs banan som man hejar extra på. Gillade också det inlägget eftersom mina tankar har förflyttat sig
Nummer 838 speaking: Axelssons blåbärstråds-dejtidé är utmärkt. Vore kul att dela ut lite ryggdunkar och lyckoönskningar inför loppet samt ha några fler längs banan som man hejar extra på. Gillade också det inlägget eftersom mina tankar har förflyttat sig
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 22:53Vi ses säkert på lördag. Jag räkna med att de flesta cykla eller springa om mig 😉
Vi ses säkert på lördag. Jag räkna med att de flesta cykla eller springa om mig 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 01:52Tack för länken Mathias!
Tack för länken Mathias!
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 07:56Vi är ett gäng i IK Fyris, Uppsala som tänkt köra ett litet test-triathlon(13/7) inför Kalmar. Om någon har lust att hänga med så är ni välkomna. Genomför på enklaste sätt och gratis.
Här finns ett litet PM:
http://www2.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id
Vi är ett gäng i IK Fyris, Uppsala som tänkt köra ett litet test-triathlon(13/7) inför Kalmar. Om någon har lust att hänga med så är ni välkomna. Genomför på enklaste sätt och gratis.
Här finns ett litet PM:
http://www2.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id