Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Många intryck en helg som denna. Mitt första triathlon och förvånansvärt mkt gick enligt plan. Dock är det sår som obefintlig träning skapat svårläkt och jag blev brutalt avslöjad på den avslutande löpningen. Blir hårdkörning nu i några veckor och sedan k

Grattis Mathias
Själv gjorde jag ½IM debut i Haugesund 4:52:38 (t+) men reggat först idag måndag

Kroppen känns helt fin i dag och gick i mål med mycket krafter så nu ser jag med tillförsikt fram mot "Jakten på den svarta tshirten" 3 augusti

Grattis Mattias! Grym tid!

Posta gärna länken till din "race report" här i tråden sen när du är klar med den.

Bra jobbat i ni som körde Vansbro. Det såg ut att vara en hel del bra tider där, starka triatleter och goda förhållanden. Och bra jobbat i Haugsund Richard!

Så här dagen efter är mina ben väldigt stela, men bortsett från det och lite paddinskav i rumpan

Imorgon blir det Big Day... (H:)

Själv har jag precis beställt litet Powerbar-produkter för att testa när jag gör min nästa Big Day. Hittade inte rätt smak på gelen dock.

Börjar närma sig 🙂 hur lägger ni upp toppningen?

Starkt jobbat Mattias och alla andra som tävlat.
Nu blir det brickpass för hela slanten.

Förra helgen i Vansbro gav en rejäl kick och massor med insikter. Tyngsta insikten av dem alla var att det här är en lång distans, jävligt lång. Jag hade egentligen inte funderat så mycket över det tidigare men efter att ha gjort en halv IM börjar jag åtm

Hej på er!
För mig blev det, av olika skäl, inget Ironman i år men väl långdistans (4, 120, 30 km) i Motala. Trevlig tävling men hemskt väder. Regn, regn och blåst.

Dock var det bra arrangerat och säkert ett utmärkt som uppladdning inför Kalmar.
Vi får