Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 22:33När nu värmen börjat slå sina klor om landet blir vätsketillförseln på långpassen en större utmaning än tidigare. Körde själv iväg på en tänkt längre cykelrunda strax före lunch igår och missade att fylla på flaskorna med vatten. Insåg mitt misstag när de
När nu värmen börjat slå sina klor om landet blir vätsketillförseln på långpassen en större utmaning än tidigare. Körde själv iväg på en tänkt längre cykelrunda strax före lunch igår och missade att fylla på flaskorna med vatten. Insåg mitt misstag när de
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 08:51Tack Mattias - har längtat efter din RR och du levererar med råge (såklart). Inte utan att man känner viss skräck inför löpningen efter att ha läst igenom den... 🙂
Tack Mattias - har längtat efter din RR och du levererar med råge (såklart). Inte utan att man känner viss skräck inför löpningen efter att ha läst igenom den... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 19:53Om någon skulle saknas boende så finns där 4-6 bädds stugor kvar på Talludden.
Ligger på cykel bana perfekt för alla fans
Om någon skulle saknas boende så finns där 4-6 bädds stugor kvar på Talludden.
Ligger på cykel bana perfekt för alla fans
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 21:42Mindre än tre veckor kvar till Kalmar för alla blåbär som tänker debutera där. Själv tänker jag genrepstävla i Malmö nästa helg för att få till ett sista utrustningstest etc. Om någon känner igen mig där så hojta till!
Korta listan:
1. Bernt Hedlund 151
Mindre än tre veckor kvar till Kalmar för alla blåbär som tänker debutera där. Själv tänker jag genrepstävla i Malmö nästa helg för att få till ett sista utrustningstest etc. Om någon känner igen mig där så hojta till!
Korta listan:
1. Bernt Hedlund 151
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 22:41Förra veckan var det vandring och toppbestigning av Elbrus, fick lite timmar då. Men inte så optimal träning och ganska slitande. Har varit riktig seg denna vecka men idag kändes det bra.
Blir en olympisk på lördag och sen är det ju snart dags.. Men mås
Förra veckan var det vandring och toppbestigning av Elbrus, fick lite timmar då. Men inte så optimal träning och ganska slitande. Har varit riktig seg denna vecka men idag kändes det bra.
Blir en olympisk på lördag och sen är det ju snart dags.. Men mås
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 11:54Hola blåbär, snart är vi inte blåbär längre =)
Jag fick nyss smått panik då jag insåg att pre race mötet är den 15aug och jag kommer till Kalmar tidigt den 16aug.
Kan man lösa detta på någe vis?Jag kan omöjligt vara ensam om att ha missat detta!?
Hola blåbär, snart är vi inte blåbär längre =)
Jag fick nyss smått panik då jag insåg att pre race mötet är den 15aug och jag kommer till Kalmar tidigt den 16aug.
Kan man lösa detta på någe vis?
Jag kan omöjligt vara ensam om att ha missat detta!?
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 12:03Pre-race-möten anges ju oftast som obligatoriska, men å andra sidan är det ju inte direkt någon avprickning på deltagarlistan heller. Den informationen som framförs brukar vara en upprepning av det som står i start-PM, athletes guide eller motsvarande och
Pre-race-möten anges ju oftast som obligatoriska, men å andra sidan är det ju inte direkt någon avprickning på deltagarlistan heller. Den informationen som framförs brukar vara en upprepning av det som står i start-PM, athletes guide eller motsvarande och
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 12:15snabbt svar =)
Den text som finns att läsa har jag läst. kommer nog läsa om allt 4-5ggr dagarna innan 😛MEN om det är obligatoriskt så kanske det finns någon typ av kontroll. Vore obeskrivligt trist att inte få starta pga att man inte närvarat där.
Mås
snabbt svar =)
Den text som finns att läsa har jag läst. kommer nog läsa om allt 4-5ggr dagarna innan 😛
MEN om det är obligatoriskt så kanske det finns någon typ av kontroll. Vore obeskrivligt trist att inte få starta pga att man inte närvarat där.
Mås
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 16:22Det var ingen kontroll förra året. Pre-racemötet skulle säkert ta 5 gånger längre tid om alla skulle behöva prickas av. Däremot kan det vara vettigt att gå på, framför allt för att tagga till lite extra innan loppet:)
Det var ingen kontroll förra året. Pre-racemötet skulle säkert ta 5 gånger längre tid om alla skulle behöva prickas av. Däremot kan det vara vettigt att gå på, framför allt för att tagga till lite extra innan loppet:)
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 18:51Tack för svaren. Kommer göra vad jag kan för att gå. Men omm jag misslyckas så vet jag det gick bra ifjol och då borde fungerar i år med.
Tack för svaren. Kommer göra vad jag kan för att gå. Men omm jag misslyckas så vet jag det gick bra ifjol och då borde fungerar i år med.