Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Kul att fick träffa dig Rickard. Hoppas min liten teknik tips hjälper dig kapa några sekunder imorgon 😉

Ha ha, detsamma! Och den bjuder jag gärna på, jag är ju ett blåbär 🙂

Sedan våtdräkten införskaffades har den alltså använts bakochfram vilket uppmärksammades efter loppet idag, say no more...

Skönt att det finns några enkla sekunder att kapa redan på

Stort grattis till Richard Olsson. 86:e plats i Norseman på 15:30:22, svart finishertröja och bäste svensk(?).

Fantastiskt bra jobbat!

Nu vill jag ha en plats nästa år 🙂

Trots en våtdräkt vänd på rätt håll simmade jag lika uselt idag, tänk att utrustningen inte är allt!

Med IM i Kalmar om två helger där väldigt många av blåbären gör debut kan man väl förvänta sig att noteringarna den här gången är anmärkningsvärda? Nu be

Någon som vet något om transferbuss till starten på morgonen? Kommer bo på Scandic Väst.

Idag tog jag ett beslut som antingen var årets bästa eller årets dummaste - jag anmälde mig till Ironman Köpenhamn nästa söndag 18 augusti, så jag tänkte det var lika bra att berätta det här...

Egentligen hade jag tänkt köra hel IM nästa år men efter att

Kör hårt Stefan!

Nöjd med min insats på en Olympisk i lördags. Simning på 26:50 utan att pressa mig lika hårt som jag brukar på simningen. Siktade på sub30.

Liten vurpa när jag skulle hoppa på cykeln men... Nöjd med cyklingen, 34 snitt på halvkuperad b

Tror ni det är dyrare med gels o dyl. på expot än butikerna hemma?

@ Johan Jakobsson
"Tror ni det är dyrare med gels o dyl. på expot än butikerna hemma?"

!! Först ska jag tydligen berätta att jag Inte Vet! Jag bara spekulerar !!

Men brukar det inte alltid vara lite billigare, typ "köp flera och nå något extra" ?

Sen

Okej, på klassikertävlingarna har jag dock uppfattat det dyrare 🙂

Men visst får man inga gels på cykeln? Ett par har jag nog tänkt ta med iaf.

Antar att "Hydrogel" är detsamma som Enervits "Liquid" eller Maxims energy drink och vad de nu finns för v