Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Lycka till i Vansbro alla ni som ska köra där! Ryan, jag räknar med att du leder efter simningen 😉

Själv är jag både nojig, uppspelt och samlad på samma gång nu. Om ni vill testa hur ironmanlive.com fungerar kan ni ju göra det på söndag. Har sammanfatta

Nerverna börja bli darriga nu, iallafall efter förra måndagens cykelpass från Enköping till Jobbet i Stockholm på tempocykeln, gick jättebra ända till Silverdal efter Sollentuna när växelörat gick av och bakväxel och kedja snurrade upp sig i kassetten och

Verkar som att KMD Challenge Copenhagen 2013 kommer att konverteras till en IRONMAN tävling. Trevligt med ännu en chans i Norden att kvala till Hawaii 🙂

Jag gör min IM-debut i Köpenhamn, var ungefär en tusenlapp billigare än Kalmar och kändes lite mer exotiskt. Går det åt skogen på löpningen kan man alltid sätta sig i Nyhavn och beställa in sprit och smörrebröd. Självklart visste jag även att Ironman skul

Körde genrep inför Kalmar i Vansbro och fick räta ut några frågetecken och dra några nya lärdomar. Läs om mitt race här:
http://jarnekarna.blogspot.se/2013/07/racestory-vansbro-triathlon.html

Inget blåbär längre! 11:21:02 i Frankfurt. "Mattias, you are an Ironman!" 🙂

Grattis Mattias! Ser fram emot din race rapport

Härligt jobbat Mattias!!!

Grattis Mattias! Bra tid!!!

Grattis Mattias! Härligt jobbat. Är nu hemma från Vansbro och kommer hinna plocka ut statistiken före midnatt. Misstänker att fler än jag hade långt hem från Dalarna eller var man nu tävlat och haft tufft att hinna få helgens pass reggade så jag väntar fr