Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

Invigde min Kurt Kinetic Road Machine idag tillsammans med TrainerRoad.com. Kan inte annat än säga att jag är mycket nöjd initialt, både med trainer och TrainerRoads mjukvara.

Får hoppas frugan blir lika nöjd när jag kör pass med start 04:30, eller så he

det ser ut som många passa på cykla innan det bli kallt.

30 dagars
1. Julia Montgomery 2645 min
2. Christian Ljungström 2532 min
3. Alfred Hernandez 2488 min
4. Eva Marie Wergård 2329 min
5. Inge Holmquist 2280 min
6. Sven Jansson 2149 min
7. Kajsa

Tråkigt att höra, men det lär gynna dig inför nästa år. Hoppas du börjar se ljuset i tunneln, du är väl halvvägs nu?

Ja tre veckor nu...om 1-2 veckor kan jag belasta den och tre veckor simma igen

kämpa på Ryan. ska bli fint att se dig back in action 🙂

Har ni blåbär några andra mål vid sidan av IM nästa år? Några lopp som ni har specifika tidsmål på eller som ni kommer träna särskilt inför?

Själv har jag förstås några triathlon på schemat, men även Vätternrundan och Vansbrosimningen står på agendan. Vä

Del mål är nästan en måste.

21km Växjö loppet 1 maj - 1:45
Vätternrundan sub 9
En HIM minst 4 veckor innan helst Vansbro under 4:45
Öserum olympisk om datum stämmer under 2:15
Vidösternsimmet - 5km veckan innan som test sim veckan innan

Sedan bli det så

Några fler mål "måste" man ju ha. Mina standardlopp som jag kör varje år är Vasaloppet, G-varvet och Vättern. Jag kommer nog köra någon 1/2 IM om jag hittar något som verkar bra innan Kalmar. Kanske någon sprint-triathlon också. I år körde jag ett MTB lop

SM: VÄtternrundan kan vara bra som delmål, då motiverar man sig att cykla mycket.

Själv tänkte jag köra Köpenhamns marathon och Ölands marathon. Växjö sprint, Göta kanal, Västrrås, Katrineholm och Kalmar mini. Fast inget avv dessa har h
ög prioritet.

Jag tyckte mer att det blev _så_mycket_ cykling inför VR i år att jag hade svårt att hinna med annan träning. 😉 Så det får väl bli en utmaning för nästa år då - snabbare runt Vättern utan att tappa all annan träning. (H)