Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 13:01Invigde min Kurt Kinetic Road Machine idag tillsammans med TrainerRoad.com. Kan inte annat än säga att jag är mycket nöjd initialt, både med trainer och TrainerRoads mjukvara.
Får hoppas frugan blir lika nöjd när jag kör pass med start 04:30, eller så he
Invigde min Kurt Kinetic Road Machine idag tillsammans med TrainerRoad.com. Kan inte annat än säga att jag är mycket nöjd initialt, både med trainer och TrainerRoads mjukvara.
Får hoppas frugan blir lika nöjd när jag kör pass med start 04:30, eller så he
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 21:14det ser ut som många passa på cykla innan det bli kallt.
30 dagars
1. Julia Montgomery 2645 min
2. Christian Ljungström 2532 min
3. Alfred Hernandez 2488 min
4. Eva Marie Wergård 2329 min
5. Inge Holmquist 2280 min
6. Sven Jansson 2149 min
7. Kajsa
det ser ut som många passa på cykla innan det bli kallt.
30 dagars
1. Julia Montgomery 2645 min
2. Christian Ljungström 2532 min
3. Alfred Hernandez 2488 min
4. Eva Marie Wergård 2329 min
5. Inge Holmquist 2280 min
6. Sven Jansson 2149 min
7. Kajsa
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 21:53Tråkigt att höra, men det lär gynna dig inför nästa år. Hoppas du börjar se ljuset i tunneln, du är väl halvvägs nu?
Tråkigt att höra, men det lär gynna dig inför nästa år. Hoppas du börjar se ljuset i tunneln, du är väl halvvägs nu?
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 21:57Ja tre veckor nu...om 1-2 veckor kan jag belasta den och tre veckor simma igen
Ja tre veckor nu...om 1-2 veckor kan jag belasta den och tre veckor simma igen
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 22:20kämpa på Ryan. ska bli fint att se dig back in action 🙂
kämpa på Ryan. ska bli fint att se dig back in action 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 19:30Har ni blåbär några andra mål vid sidan av IM nästa år? Några lopp som ni har specifika tidsmål på eller som ni kommer träna särskilt inför?
Själv har jag förstås några triathlon på schemat, men även Vätternrundan och Vansbrosimningen står på agendan. Vä
Har ni blåbär några andra mål vid sidan av IM nästa år? Några lopp som ni har specifika tidsmål på eller som ni kommer träna särskilt inför?
Själv har jag förstås några triathlon på schemat, men även Vätternrundan och Vansbrosimningen står på agendan. Vä
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:50Del mål är nästan en måste.
21km Växjö loppet 1 maj - 1:45
Vätternrundan sub 9
En HIM minst 4 veckor innan helst Vansbro under 4:45
Öserum olympisk om datum stämmer under 2:15
Vidösternsimmet - 5km veckan innan som test sim veckan innanSedan bli det så
Del mål är nästan en måste.
21km Växjö loppet 1 maj - 1:45
Vätternrundan sub 9
En HIM minst 4 veckor innan helst Vansbro under 4:45
Öserum olympisk om datum stämmer under 2:15
Vidösternsimmet - 5km veckan innan som test sim veckan innan
Sedan bli det så
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 22:11Några fler mål "måste" man ju ha. Mina standardlopp som jag kör varje år är Vasaloppet, G-varvet och Vättern. Jag kommer nog köra någon 1/2 IM om jag hittar något som verkar bra innan Kalmar. Kanske någon sprint-triathlon också. I år körde jag ett MTB lop
Några fler mål "måste" man ju ha. Mina standardlopp som jag kör varje år är Vasaloppet, G-varvet och Vättern. Jag kommer nog köra någon 1/2 IM om jag hittar något som verkar bra innan Kalmar. Kanske någon sprint-triathlon också. I år körde jag ett MTB lop
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 05:58SM: VÄtternrundan kan vara bra som delmål, då motiverar man sig att cykla mycket.
Själv tänkte jag köra Köpenhamns marathon och Ölands marathon. Växjö sprint, Göta kanal, Västrrås, Katrineholm och Kalmar mini. Fast inget avv dessa har h
ög prioritet.
SM: VÄtternrundan kan vara bra som delmål, då motiverar man sig att cykla mycket.
Själv tänkte jag köra Köpenhamns marathon och Ölands marathon. Växjö sprint, Göta kanal, Västrrås, Katrineholm och Kalmar mini. Fast inget avv dessa har h
ög prioritet.
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 06:16Jag tyckte mer att det blev _så_mycket_ cykling inför VR i år att jag hade svårt att hinna med annan träning. 😉 Så det får väl bli en utmaning för nästa år då - snabbare runt Vättern utan att tappa all annan träning. (H)
Jag tyckte mer att det blev _så_mycket_ cykling inför VR i år att jag hade svårt att hinna med annan träning. 😉 Så det får väl bli en utmaning för nästa år då - snabbare runt Vättern utan att tappa all annan träning. (H)