Quote from Funbeat user on 12 October 2013, 12:34Ja Franz, vi är alla olika. Och tur är väl det. Jag kan bara bli lite matt på argumentation som går ut på om inte jag gillar något eller jag inte tror att det passar mig så förkastar jag det och tycker att det är dåligt.
Jag är väl kanske inte något helt
Ja Franz, vi är alla olika. Och tur är väl det. Jag kan bara bli lite matt på argumentation som går ut på om inte jag gillar något eller jag inte tror att det passar mig så förkastar jag det och tycker att det är dåligt.
Jag är väl kanske inte något helt
Quote from Funbeat user on 12 October 2013, 15:11Mmm Mattias.
Det var inte meningen att trampa på några ömma tår.
Jag förkastar inte användningen av wattmätare, bara skrev ner min egen åsikt och tanke kring användandet av det. Om du eller någon annan vill använda det så är det väl jättebra att det fin
Mmm Mattias.
Det var inte meningen att trampa på några ömma tår.
Jag förkastar inte användningen av wattmätare, bara skrev ner min egen åsikt och tanke kring användandet av det. Om du eller någon annan vill använda det så är det väl jättebra att det fin
Quote from Funbeat user on 12 October 2013, 18:14Resultat:
Till den den 16 augusti 2014 är det 307 dagar.
eller 7374 timmar.
eller 442428 minuter.
eller 26545699 sekunder.
Resultat:
Till den den 16 augusti 2014 är det 307 dagar.
eller 7374 timmar.
eller 442428 minuter.
eller 26545699 sekunder.
Quote from Funbeat user on 12 October 2013, 18:26Nej då Franz, du har verkligen inte trampat på några ömma tår. Du framför din åsikt, jag framför min, åsikter grundade på våra respektive erfarenheter. Det är ju precis som du skriver, ett forum. Så var ev. ömhet skulle komma in förstår jag inte riktigt.
Nej då Franz, du har verkligen inte trampat på några ömma tår. Du framför din åsikt, jag framför min, åsikter grundade på våra respektive erfarenheter. Det är ju precis som du skriver, ett forum. Så var ev. ömhet skulle komma in förstår jag inte riktigt.
Quote from Funbeat user on 12 October 2013, 19:08Svar till PB även om jag är ett blåbär:
Jag kör snarast för mycket långpass ref kvalitetsträning vilket givetvis inte är optimalt. Tappar oftast mellan 10-15 sek/km under marans sista mil men springer då ändå om massvis av trötta löpare som tappat både f
Svar till PB även om jag är ett blåbär:
Jag kör snarast för mycket långpass ref kvalitetsträning vilket givetvis inte är optimalt. Tappar oftast mellan 10-15 sek/km under marans sista mil men springer då ändå om massvis av trötta löpare som tappat både f
Quote from Funbeat user on 12 October 2013, 19:38Nej så är det Mattias. Jag håller med.
Oftast går ju lopp som tänkt tycker jag och då skiner solen som vanligt
Nej så är det Mattias. Jag håller med.
Oftast går ju lopp som tänkt tycker jag och då skiner solen som vanligt
Quote from Elias Engqvist on 12 October 2013, 21:11Först vill jag bara säga att jag inte nämnde ordet "iBike" - det var Anders!
Jag måste ju få diskutera effektmätare! Det är allmänt accepterat som ett bättre instrument än enbart pulsmätare vid cykelträning!Sen kan kan jag ju tycka att även om man inte
Först vill jag bara säga att jag inte nämnde ordet "iBike" - det var Anders!
Jag måste ju få diskutera effektmätare! Det är allmänt accepterat som ett bättre instrument än enbart pulsmätare vid cykelträning!
Sen kan kan jag ju tycka att även om man inte
Quote from Funbeat user on 12 October 2013, 23:07Jag kör också med wattmätare - powertap. Passar mig perfekt, gillar statistik och möjligheten att mäta framsteg. Fr a stimulerar den mig att träna hårdare o inte fuska. Men minst lika viktig är den när det gäller att inte ta i för mkt. Kan ännu inte säga
Jag kör också med wattmätare - powertap. Passar mig perfekt, gillar statistik och möjligheten att mäta framsteg. Fr a stimulerar den mig att träna hårdare o inte fuska. Men minst lika viktig är den när det gäller att inte ta i för mkt. Kan ännu inte säga
Quote from Funbeat user on 13 October 2013, 12:04Jaha... Har varit borta från tråden ett tag. Men nu j-ar e jag tillbaka. Inte minst då jag häromdagen signade upp för IM Austria. Så nu e det på allvar. Första IM om drygt 8 månader. Ska la gå... Hoppas jag 🙂
Dock ingen aning om vad man ska sikta på. N
Jaha... Har varit borta från tråden ett tag. Men nu j-ar e jag tillbaka. Inte minst då jag häromdagen signade upp för IM Austria. Så nu e det på allvar. Första IM om drygt 8 månader. Ska la gå... Hoppas jag 🙂
Dock ingen aning om vad man ska sikta på. N
Quote from Funbeat user on 13 October 2013, 14:31Anders,
Gjorde också min första HIM i år, fick 5:15 (målet var under 6h). Likt dig hade jag tänken att ta mig under 12h på IM - och där är jag fortfarande. Men tänker numera "närmare 11 än 12 timmar", sedan får vi se var man hamnar 🙂
Anders,
Gjorde också min första HIM i år, fick 5:15 (målet var under 6h). Likt dig hade jag tänken att ta mig under 12h på IM - och där är jag fortfarande. Men tänker numera "närmare 11 än 12 timmar", sedan får vi se var man hamnar 🙂