Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 10:00Jag tycker inte att det är tråkigt att cykla på trainer. 🙂 Jag gillar att träna inomhus (också!) och känner mig nästan lite mätt på utomhus efter lång utesäsong. Så jag cyklar på trainern, ser oftast på teve under tiden (utom om jag kör hårda intervalle
Jag tycker inte att det är tråkigt att cykla på trainer. 🙂 Jag gillar att träna inomhus (också!) och känner mig nästan lite mätt på utomhus efter lång utesäsong. Så jag cyklar på trainern, ser oftast på teve under tiden (utom om jag kör hårda intervalle
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 13:38Ja det blir ju som sagt lite svårt att spekulera i IM-tider utifrån HIM. Inte minst är det ju svårt som blåbär att inse precis hur sjukt trötta ben man ska springa med. Men jag tar med mig alla era teorier och statistik Patrik, Uffe och Johan 🙂 Och sen
Ja det blir ju som sagt lite svårt att spekulera i IM-tider utifrån HIM. Inte minst är det ju svårt som blåbär att inse precis hur sjukt trötta ben man ska springa med. Men jag tar med mig alla era teorier och statistik Patrik, Uffe och Johan 🙂 Och sen
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 15:43Ja Anders, det lät ju otroligt mycket trevligare (och kallare). Nu är jag inte någon person som är gjord av socker, men, men, men 🙂
Min långsiktsplan är att inköpa en MTB också, men jag börjar nog med en Tri.hoj ala instegsmodell i närtid, voila 11Kkr f
Ja Anders, det lät ju otroligt mycket trevligare (och kallare). Nu är jag inte någon person som är gjord av socker, men, men, men 🙂
Min långsiktsplan är att inköpa en MTB också, men jag börjar nog med en Tri.hoj ala instegsmodell i närtid, voila 11Kkr f
Quote from Elias Engqvist on 14 October 2013, 16:42En idé, som jag tycker är bättre än TV-filmer/-serier är att skaffa några dvd-er som är gjorda för trainer-träning. Då har du en tränare i rutan som säger åt dig vad du ska göra och man tappar inte farten så lätt!
En idé, som jag tycker är bättre än TV-filmer/-serier är att skaffa några dvd-er som är gjorda för trainer-träning. Då har du en tränare i rutan som säger åt dig vad du ska göra och man tappar inte farten så lätt!
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 16:54haha. språkkurs på trainern e ju klockrent. komma ut på andra sidan en IM-utmaning å tala italienska!
haha. språkkurs på trainern e ju klockrent. komma ut på andra sidan en IM-utmaning å tala italienska!
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 19:53Ok, trainer DVDer. Piratebay skall få sig ett besök av medelålders snåljåp. Jopp, tänkte faktiskt spanska vore något att lära sig under den mörka säsongen.
Inget skämt alltså 🙂
Ok, trainer DVDer. Piratebay skall få sig ett besök av medelålders snåljåp. Jopp, tänkte faktiskt spanska vore något att lära sig under den mörka säsongen.
Inget skämt alltså 🙂
Quote from Elias Engqvist on 15 October 2013, 06:58Trainer-DVD på spanska då kanske?
Trainer-DVD på spanska då kanske?
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 08:08När jag kör cykelpass på trainern så blir det:
- För kortare pass (30 min), musik och stirra rätt in i alla siffror som datorn visar
- För länge pass, en NFL matchTänkte först börja se på film, men tror det kan göra det svårare att hålla fokus. Är skön
När jag kör cykelpass på trainern så blir det:
- För kortare pass (30 min), musik och stirra rätt in i alla siffror som datorn visar
- För länge pass, en NFL match
Tänkte först börja se på film, men tror det kan göra det svårare att hålla fokus. Är skön
Quote from Brita Planck on 15 October 2013, 11:06Hur lång pass planerar ni köra på trainern ? Och hur ofta ?
Jag planerar att köra 3h spining som grund och sedan kompletera det med kortare pass på trainern.
Hur lång pass planerar ni köra på trainern ? Och hur ofta ?
Jag planerar att köra 3h spining som grund och sedan kompletera det med kortare pass på trainern.
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 11:32pga tidsfråga och lust att cykla inne 60-90min kanske upp mot 2tim om jag hitta en bra film.
jag körde ingenting på träna innan mars förra året, och tror jag vann mer på min utveckling genom att cykla lite längre ToR arbete i -18 och snö 3-4ggr/v och spr
pga tidsfråga och lust att cykla inne 60-90min kanske upp mot 2tim om jag hitta en bra film.
jag körde ingenting på träna innan mars förra året, och tror jag vann mer på min utveckling genom att cykla lite längre ToR arbete i -18 och snö 3-4ggr/v och spr