Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 20:54Jag har en Felt B16 som jag köpte i april. Inte för att jag har så mkt att jämföra med men jag är väldigt nöjd med den,
Mkt inställningsmöjligheter, verkar vara bra kvalite på den och jag tycker den är snygg...
Kanske inte hjälper så mkt, men alltid någo
Jag har en Felt B16 som jag köpte i april. Inte för att jag har så mkt att jämföra med men jag är väldigt nöjd med den,
Mkt inställningsmöjligheter, verkar vara bra kvalite på den och jag tycker den är snygg...
Kanske inte hjälper så mkt, men alltid någo
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 21:36Tack Johan-Henrik. Har ställt undan Hojen, och nästa Söndag blir det 2h i affären med inställningar. Får leta hjul, och pengar djupt djupt nere i djupen 🙂
Höstens 1a förkylningsvecka är strax över, spanskabanden laddade, garaget städat, husvagnen vinter
Tack Johan-Henrik. Har ställt undan Hojen, och nästa Söndag blir det 2h i affären med inställningar. Får leta hjul, och pengar djupt djupt nere i djupen 🙂
Höstens 1a förkylningsvecka är strax över, spanskabanden laddade, garaget städat, husvagnen vinter
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 21:44Långlista
1. Patrik D 3111 min
2. Julia Montgomery 3037 min
3. Alfred Hernandez 2956 min
4. Ryan "Rykno" Provencher 2689 min
5. Katrin Andreasson 2410 min
6. Paul Borkmann 2250 min
7. Henrik Ahlin 2219 min
8. Hannu Körkkö 2118 min
9. Sara Molin 2
Långlista
1. Patrik D 3111 min
2. Julia Montgomery 3037 min
3. Alfred Hernandez 2956 min
4. Ryan "Rykno" Provencher 2689 min
5. Katrin Andreasson 2410 min
6. Paul Borkmann 2250 min
7. Henrik Ahlin 2219 min
8. Hannu Körkkö 2118 min
9. Sara Molin 2
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 22:13Skönt att se dig i toppen Ryan.... Your back!!
Vikten är inget problem för oss lite större på cykeln och i vattnet. Att springa en mara med 88 kg som jag väger nu tänker jag undvika jag ska försöka komma ner minst 10 kg. Jag har gått upp några kilon und
Skönt att se dig i toppen Ryan.... Your back!!
Vikten är inget problem för oss lite större på cykeln och i vattnet. Att springa en mara med 88 kg som jag väger nu tänker jag undvika jag ska försöka komma ner minst 10 kg. Jag har gått upp några kilon und
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 22:42Nu vill jag ju inte va sån... 🙂 Men skulle aldrig köra ett par A5 på helmara. Och sannerligen inte på en IM. På vår nivå (Ironmanblåbär) skulle jag nästan säga att det va dumt att köra mara eller IM i A5. Eftersom det e en hård race flat. Jag e ingen ra
Nu vill jag ju inte va sån... 🙂 Men skulle aldrig köra ett par A5 på helmara. Och sannerligen inte på en IM. På vår nivå (Ironmanblåbär) skulle jag nästan säga att det va dumt att köra mara eller IM i A5. Eftersom det e en hård race flat. Jag e ingen ra
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 08:18Efter att ha både deltagit och varit publik vid några Ironman-tävlingar så kan jag lugnt säga att det inte är många som har ett snyggt och effektivt löpsteg.
Hade helt klart rekommenderat en lite stabilare sko för de som väljer mellan olika modeller.
Efter att ha både deltagit och varit publik vid några Ironman-tävlingar så kan jag lugnt säga att det inte är många som har ett snyggt och effektivt löpsteg.
Hade helt klart rekommenderat en lite stabilare sko för de som väljer mellan olika modeller.
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 08:52Anders,
"En sko som kräver framfotslöpning i 4 min/km" ?
Förvisso lyckas jag komma upp i sub 4 min/km när jag kör mina 60s intervaller, men längre än det så ligger jag som bäst runt 5 min/km i dagsläget. Kan inte påstå att jag är framfotalöpare heller,
Anders,
"En sko som kräver framfotslöpning i 4 min/km" ?
Förvisso lyckas jag komma upp i sub 4 min/km när jag kör mina 60s intervaller, men längre än det så ligger jag som bäst runt 5 min/km i dagsläget. Kan inte påstå att jag är framfotalöpare heller,
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 09:05Ja... Jag var kanske lite oklar där, Patrik 🙂
Jag menar att A5 spelar egentligen inte ut sina fördelar om man inte håller säg 4-4:15-speed (och hellre klart snabbare). Långsammare än stjälper den nästan mer än hjälper. Tycker jag asså. Löpning är ju oer
Ja... Jag var kanske lite oklar där, Patrik 🙂
Jag menar att A5 spelar egentligen inte ut sina fördelar om man inte håller säg 4-4:15-speed (och hellre klart snabbare). Långsammare än stjälper den nästan mer än hjälper. Tycker jag asså. Löpning är ju oer
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 09:23Förstår 🙂
Är rätt fäst vid mina A5or eftersom det är de första löpskorna i modern tid som inte gett mig problem med nageltrång eller annat. Sitter som en strumpa, som mina orienteringsskor gjorde när jag sysslade med det. En känsla jag inte vill tappa n
Förstår 🙂
Är rätt fäst vid mina A5or eftersom det är de första löpskorna i modern tid som inte gett mig problem med nageltrång eller annat. Sitter som en strumpa, som mina orienteringsskor gjorde när jag sysslade med det. En känsla jag inte vill tappa n
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 09:48Ja hur man känner sig i skorna är ju sjukt viktigt. Att springa runt och fundera om (när) man ska få ont i tår eller blåsa i hålfoten etc. kan förstöra vilket lopp som helst.
Man ska som sagt inte krångla till ngt som funkar!
Det bästa e ju om man hittar
Ja hur man känner sig i skorna är ju sjukt viktigt. Att springa runt och fundera om (när) man ska få ont i tår eller blåsa i hålfoten etc. kan förstöra vilket lopp som helst.
Man ska som sagt inte krångla till ngt som funkar!
Det bästa e ju om man hittar