Quote from Funbeat user on 4 June 2014, 21:19Jag har varit i kontakt med Kalmar sedan denna rapport och det är inte allts klart hur det bli.
Jag har även hört det kan var en 10min lucka. Där fem minuter efter proffs gå start för age groupers. Och då har man 10min att starta. Din tid börja när du gå
Jag har varit i kontakt med Kalmar sedan denna rapport och det är inte allts klart hur det bli.
Jag har även hört det kan var en 10min lucka. Där fem minuter efter proffs gå start för age groupers. Och då har man 10min att starta. Din tid börja när du gå
Quote from Funbeat user on 4 June 2014, 21:47Delar Christian Ljungströms åsikt, det skall vara en skön resa!
Delar Christian Ljungströms åsikt, det skall vara en skön resa!
Quote from Funbeat user on 4 June 2014, 21:57Det stämmer Ryan jag har också fått infon om att det blir rullande start dvs man har 10 min på sig att ge sig iväg och klockan startar när man är över startlinjen. Proffsen startar som tidigare 5 min innan. Vill ni läsa artikeln får ni klistra in länken s
Det stämmer Ryan jag har också fått infon om att det blir rullande start dvs man har 10 min på sig att ge sig iväg och klockan startar när man är över startlinjen. Proffsen startar som tidigare 5 min innan. Vill ni läsa artikeln får ni klistra in länken s
Quote from Funbeat user on 4 June 2014, 21:59Tack Mikael, gott om tid att återhämta sig mellan backarna då 🙂
Ryan, Ok - ska ta mig en titt på det, borde väl inte summera till allt för många meter ändå hoppas jag 🙂
Rafael, tänkte köra med tridräkt - gick bra på halva distansen så hoppas inte det
Tack Mikael, gott om tid att återhämta sig mellan backarna då 🙂
Ryan, Ok - ska ta mig en titt på det, borde väl inte summera till allt för många meter ändå hoppas jag 🙂
Rafael, tänkte köra med tridräkt - gick bra på halva distansen så hoppas inte det
Quote from Funbeat user on 4 June 2014, 23:59Jag gjorde misstaget att inte ha min tri-dräkt under våtdräkten. Jag trodde det skulle vara skönt att få torra kläder efter simningen, men i stressen och brådskan vid bytet kan man inte torka sig torr i alla fall, vilket ledde till frustration och onödig
Jag gjorde misstaget att inte ha min tri-dräkt under våtdräkten. Jag trodde det skulle vara skönt att få torra kläder efter simningen, men i stressen och brådskan vid bytet kan man inte torka sig torr i alla fall, vilket ledde till frustration och onödig
Quote from Funbeat user on 5 June 2014, 09:04Kallt blir det inte i en tridräkt om det inte regnar och är kallare än kanske 15 grader i luften.
Hel eller tvådelat under våtdräkten så sparar du tid i T1.
Kallt blir det inte i en tridräkt om det inte regnar och är kallare än kanske 15 grader i luften.
Hel eller tvådelat under våtdräkten så sparar du tid i T1.
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 16:30Körde årets första OW-pass idag, tillika mitt första loggade simpass med min Garmin 910XT.
Fick ut medelsimtag/min mm., så det fick mig att fundera:
Hur många simtag ska man försöka hålla per minut för att vara något sånär effektiv i sin simning, om det
Körde årets första OW-pass idag, tillika mitt första loggade simpass med min Garmin 910XT.
Fick ut medelsimtag/min mm., så det fick mig att fundera:
Hur många simtag ska man försöka hålla per minut för att vara något sånär effektiv i sin simning, om det
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 18:10Hur många armtag ta du per minut?
Hur många armtag ta du per minut?
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 19:14första open water passet för i år, kändes bra, så nu är det bara att öka frekvensen på dessa pass.
första open water passet för i år, kändes bra, så nu är det bara att öka frekvensen på dessa pass.
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 20:54Ryan: klockan sade 32 per minut i snitt. Max på 38 typ 🙂
Ryan: klockan sade 32 per minut i snitt. Max på 38 typ 🙂