Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 07:48Är det Powerbar som är leverantör av energi under Kalmar? Vad brukar erbjudas?
Tänkte jag skulle köpa hem för att testa hur magen mår. Har tidigare haft svårt för Enervits produkter så jag vill gärna prova i god tid.
Är det Powerbar som är leverantör av energi under Kalmar? Vad brukar erbjudas?
Tänkte jag skulle köpa hem för att testa hur magen mår. Har tidigare haft svårt för Enervits produkter så jag vill gärna prova i god tid.
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 07:53enligt hemsidan verkar det vara powerbar som gäller. dom har till och med angett vilken smak. så det är bara att börja shoppa och vänja magen 🙂
http://eu.ironman.com/sv-se/triathlon/events/emea/ironman/kalmar/deltagare/nutrition.aspx#axzz3KFVsriA6
enligt hemsidan verkar det vara powerbar som gäller. dom har till och med angett vilken smak. så det är bara att börja shoppa och vänja magen 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 08:56jag upplevde att de hade mest Energized berry ut på cykel bana. jag hade min egen cookies and cream, men det var bra att blanda de två smaker.
på löpning fick jag bara hydro gel cherry. det var extreme flyttande och söt. och svårt att springa med efter
jag upplevde att de hade mest Energized berry ut på cykel bana. jag hade min egen cookies and cream, men det var bra att blanda de två smaker.
på löpning fick jag bara hydro gel cherry. det var extreme flyttande och söt. och svårt att springa med efter
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 19:01Man måste ju inte ta PowerBars produkter. Jag körde på Enervitene liquids i flaska på cykeln samt några langade bananbitar (gott att tugga lite) och käkade chips på löpningen. 🙂
Man måste ju inte ta PowerBars produkter. Jag körde på Enervitene liquids i flaska på cykeln samt några langade bananbitar (gott att tugga lite) och käkade chips på löpningen. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 22:32Tjenare på er!
Har precis anslutit mig till gruppen. Förstår att seden är en kort presentation. Jag är 39 år gammal, gift med 2 barn och bor i Trollhättan. Jag har anmält mig till IM i Barcelona om ett år och ser fram mot detta. Har mycket lite erfarenhe
Tjenare på er!
Har precis anslutit mig till gruppen. Förstår att seden är en kort presentation. Jag är 39 år gammal, gift med 2 barn och bor i Trollhättan. Jag har anmält mig till IM i Barcelona om ett år och ser fram mot detta. Har mycket lite erfarenhe
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 23:44Är det någon som har koll på bra ställe att handla Triathlonprylar på i Orlando, Florida. Jag ska dit i nästa vecka och tänkte passa på om priserna är bättre.
/mvhff
Är det någon som har koll på bra ställe att handla Triathlonprylar på i Orlando, Florida. Jag ska dit i nästa vecka och tänkte passa på om priserna är bättre.
/mvhff
Quote from Funbeat user on 28 November 2014, 14:26Hej på er.
Här kommer en liten presentation.
Ska köra Kalmar nästa år som blåbär, har hört 2st HIM innan men nu är det dags att växla upp till full distans. Cyklist i grunden som efter några år i soffan tog tag i lite fysisk aktivitet igen sommaren 20
Hej på er.
Här kommer en liten presentation.
Ska köra Kalmar nästa år som blåbär, har hört 2st HIM innan men nu är det dags att växla upp till full distans. Cyklist i grunden som efter några år i soffan tog tag i lite fysisk aktivitet igen sommaren 20
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 21:18v 48
Långa listan (30 dagar):
1 Christian Strömberg 2554
2 Jonas Grönlund 2516
3 Henrik Hansen 2359
4 Peter Ljungberg 2344
5 Stefan Isaksson 2321
6 Magnus Mellberg 2258
7 Anssi Härmä 2173
8 Christian Löfstrand 2050
9 Kjell Carlsson 1922
10 Peter Telemo 1
v 48
Långa listan (30 dagar):
1 Christian Strömberg 2554
2 Jonas Grönlund 2516
3 Henrik Hansen 2359
4 Peter Ljungberg 2344
5 Stefan Isaksson 2321
6 Magnus Mellberg 2258
7 Anssi Härmä 2173
8 Christian Löfstrand 2050
9 Kjell Carlsson 1922
10 Peter Telemo 1
Quote from Funbeat user on 1 December 2014, 13:38Wohoo! Första och förmodligen enda förstaplatsen! Tränar vanligtvis 5-6 timmar i veckan. Men var på träningsläger hela helgen så fick in 4 simpass, 2 löppass och 1 styrkepass under helgen. 🙂
Wohoo! Första och förmodligen enda förstaplatsen! Tränar vanligtvis 5-6 timmar i veckan. Men var på träningsläger hela helgen så fick in 4 simpass, 2 löppass och 1 styrkepass under helgen. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2014, 21:55Mycket bra jobbat med sammanställningen av listan hjälper till med motivationen nu i den mörka perioden. Klarade av mina mål för november och har satt nytt för december men fortfarande bara kvantitet. Så nu är det bara att bita ihop och vänta på snön så a
Mycket bra jobbat med sammanställningen av listan hjälper till med motivationen nu i den mörka perioden. Klarade av mina mål för november och har satt nytt för december men fortfarande bara kvantitet. Så nu är det bara att bita ihop och vänta på snön så a