Quote from Urban Nilsson on 13 November 2014, 13:16Tänker köpa Polar V800. Överlägsen Garmin efter nya uppdateringen.
Tänker köpa Polar V800. Överlägsen Garmin efter nya uppdateringen.
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 13:23Låter intressant Daniel. På vad sätt är den överlägsen? Det som slår mig är att den verkar stor och tung. Annars är den ju mer "klocka" och absolut snyggare. Men nu är det ju Tri-funktion som är mest intressant.
Låter intressant Daniel. På vad sätt är den överlägsen? Det som slår mig är att den verkar stor och tung. Annars är den ju mer "klocka" och absolut snyggare. Men nu är det ju Tri-funktion som är mest intressant.
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 16:12Det är med GPS-klockor som med så mycket annat tyckande; det tenderar att gå religion i det hela ("mitt valda alternativ är absolut bäst och allt annat är skit, så är det och kommer alltid att vara"). Själv har jag använt både Polar och Garmin och tycker
Det är med GPS-klockor som med så mycket annat tyckande; det tenderar att gå religion i det hela ("mitt valda alternativ är absolut bäst och allt annat är skit, så är det och kommer alltid att vara"). Själv har jag använt både Polar och Garmin och tycker
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 17:05910XT har varit min träningskompis under 2 år och är ett riktigt bra köp. Idag hade jag valt 920.
910XT har varit min träningskompis under 2 år och är ett riktigt bra köp. Idag hade jag valt 920.
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 18:07Garmin 620 har för kort batteritid för Ironman. "Upp till 10 timmar" anger Garmin, men de flesta som jag vet som har 620 säger snarare 6-8 timmar i aktivt läge.
Jag har 910XT som jag älskar - men sjag skulle välja 920 idag. Vem vill köpa en gammal klocka
Garmin 620 har för kort batteritid för Ironman. "Upp till 10 timmar" anger Garmin, men de flesta som jag vet som har 620 säger snarare 6-8 timmar i aktivt läge.
Jag har 910XT som jag älskar - men sjag skulle välja 920 idag. Vem vill köpa en gammal klocka
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 19:57Jag har en Polar V800 som jag är väldigt nöjd med, i dag har man uppdaterat med inomhus simnings funktionen äntligen. Skall bli kul att testa i helgen.
Jag har en Polar V800 som jag är väldigt nöjd med, i dag har man uppdaterat med inomhus simnings funktionen äntligen. Skall bli kul att testa i helgen.
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 22:12Jag köpte en suunto ambit när första modellen kom för 2? årsedan. Har använt den dagligen sen dess. Skönt med en klocka som man kan använda även till vardags.
Med gps plottning 1/sekund kan man träna 15h, med plott 1/min kan man träna/vandra etc i 50h. S
Jag köpte en suunto ambit när första modellen kom för 2? årsedan. Har använt den dagligen sen dess. Skönt med en klocka som man kan använda även till vardags.
Med gps plottning 1/sekund kan man träna 15h, med plott 1/min kan man träna/vandra etc i 50h. S
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 22:52Tack för alla tips. Jag har bestämt mig för 920xt av flera anledningar. Bästa pris (utan pulsband) som jag hittat i Sverige är drygt 4200:-.
Tack för alla tips. Jag har bestämt mig för 920xt av flera anledningar. Bästa pris (utan pulsband) som jag hittat i Sverige är drygt 4200:-.
Quote from Urban Nilsson on 14 November 2014, 09:13Tja, jag har ju inte köpt klockan ännu. Jag har kollat runt och jämfört (DC Rainmaker förstås men även andra recensioner samt kolla/känna). Jag tycker Polaren har bättre och fler funktioner som jag är intresserad av. Garmin tycker jag lever på gamla merit
Tja, jag har ju inte köpt klockan ännu. Jag har kollat runt och jämfört (DC Rainmaker förstås men även andra recensioner samt kolla/känna). Jag tycker Polaren har bättre och fler funktioner som jag är intresserad av. Garmin tycker jag lever på gamla merit
Quote from Funbeat user on 14 November 2014, 23:05Har en 310 men tänker köpa 920 (eller fenix 2) med motivationen att 310 inte kan mäta längder i bassäng.. Sen tycker jag vo2-max mätningen verkar motiverande
Har en 310 men tänker köpa 920 (eller fenix 2) med motivationen att 310 inte kan mäta längder i bassäng.. Sen tycker jag vo2-max mätningen verkar motiverande