Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 08:59Rune Larsson, ultralöparen ni vet, är sponsrad av en lokal tillverkare som erbjuder honom fri tillgång på blodpudding! Han delar Sylvias åsikt om blodpudding, att det är löparens bästa vän 🙂
Rune Larsson, ultralöparen ni vet, är sponsrad av en lokal tillverkare som erbjuder honom fri tillgång på blodpudding! Han delar Sylvias åsikt om blodpudding, att det är löparens bästa vän 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 09:06Det tyckte jag var tråkigt att få veta - att Rune är sponsrad alltså. Jag skulle också hävda att blodpudding är löparens bästa vän i alla lägen om jag fick gratis käk....
Nu tror jag också på blodpudding, men föredrar opartiska råd..... 🙁
Det tyckte jag var tråkigt att få veta - att Rune är sponsrad alltså. Jag skulle också hävda att blodpudding är löparens bästa vän i alla lägen om jag fick gratis käk....
Nu tror jag också på blodpudding, men föredrar opartiska råd..... 🙁
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 09:08Du får vända på det, Fia-Lotta. Först sa han att blodpudding är bra, och då blev företaget så glada att de bestämde sig för att sponsra honom med gratis käk. 🙂 Försöker vara optimist här...
Du får vända på det, Fia-Lotta. Först sa han att blodpudding är bra, och då blev företaget så glada att de bestämde sig för att sponsra honom med gratis käk. 🙂 Försöker vara optimist här...
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 09:11Enligt vad Rune Larsson sagt på föreläsningarna han har haft i Portugal åt han lika mycket blodpudding innan han blev sponsrad som efteråt och det var just därför han blev sponsrad, pga sin enorma konsumtion. Sant eller ej - vad vet jag? (vi är inte släkt
Enligt vad Rune Larsson sagt på föreläsningarna han har haft i Portugal åt han lika mycket blodpudding innan han blev sponsrad som efteråt och det var just därför han blev sponsrad, pga sin enorma konsumtion. Sant eller ej - vad vet jag? (vi är inte släkt
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 09:23Väljer att tro på er! 🙂
Väljer att tro på er! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 10:02Det ingår i en allsidig kost att äta lever, njure och hjärta. Inälvsmat är bra mat med mycket spårämne och mineraler.
Det ingår i en allsidig kost att äta lever, njure och hjärta. Inälvsmat är bra mat med mycket spårämne och mineraler.
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 12:55Rekommendation på tillverkare av blodpudding? Dvs vilken smakar bäst.
Orkar inte göra själv, det skulle säkert slå alla man kan handla.
Rekommendation på tillverkare av blodpudding? Dvs vilken smakar bäst.
Orkar inte göra själv, det skulle säkert slå alla man kan handla.
Quote from Olof Robertson on 6 December 2008, 13:35Jerry: jag tycker Gea:s är god iaf 🙂 Sen vet jag inte om den är bättre eller sämre än någon annan, men riktigt god tycker jag den är. Mm nu vatnas det i munnen. Synd bara (för mig) att det är så mkt kalorier i. Värsta kaloribomben även om det inte är nå
Jerry: jag tycker Gea:s är god iaf 🙂 Sen vet jag inte om den är bättre eller sämre än någon annan, men riktigt god tycker jag den är. Mm nu vatnas det i munnen. Synd bara (för mig) att det är så mkt kalorier i. Värsta kaloribomben även om det inte är nå
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:35För att åter citera Rune så ska det vara äkta blodpudding och inte sådan som är gjord på blodpulver. Många är tydligen det och då är de dels sämre på järninnehåll och även tydligen på energi om jag förstod rätt.
För att åter citera Rune så ska det vara äkta blodpudding och inte sådan som är gjord på blodpulver. Många är tydligen det och då är de dels sämre på järninnehåll och även tydligen på energi om jag förstod rätt.
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 17:32Står det på förpackningen?
Står det på förpackningen?