Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 18:34Usain Bolt verkar imponera på massor av människor.
Usain Bolt verkar imponera på massor av människor.
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 23:05Min erfarenhet av eget deltagande i löpartävlingar är inte så stor, men från tiden som tävlingssimmare minns jag att jag provade på de flesta varianterna av upplägg även på tävling.
Vill minnas att tiderna ofta blev ganska lika oberoende av om jag gick
Min erfarenhet av eget deltagande i löpartävlingar är inte så stor, men från tiden som tävlingssimmare minns jag att jag provade på de flesta varianterna av upplägg även på tävling.
Vill minnas att tiderna ofta blev ganska lika oberoende av om jag gick
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 23:47Men Petteri; vilket upplägg kändes roligast?
Men Petteri; vilket upplägg kändes roligast?
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 23:59Som liten var det alltid roligast att simma om andra mot slutet, när de kroknade. Mot slutet av karriären var det inte lika noga. Då kunde det vara skönt att ge järnet från början även om jag blev helt stum mot slutet. "Nästa gång kanske det håller hela v
Som liten var det alltid roligast att simma om andra mot slutet, när de kroknade. Mot slutet av karriären var det inte lika noga. Då kunde det vara skönt att ge järnet från början även om jag blev helt stum mot slutet. "Nästa gång kanske det håller hela v
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 00:01Lucka nummer 15
Redan midnatt och dags för en ny lucka. Apropå tävlingar.
Hur förbereder ni er inför tävlingar/lopp?
Några speciella ritualer ni alltid följer?
Ute i d tid med sakerna i ordning dagen innan, eller alltid ute i sista stund?Bild:htt
Lucka nummer 15
Redan midnatt och dags för en ny lucka. Apropå tävlingar.
Hur förbereder ni er inför tävlingar/lopp?
Några speciella ritualer ni alltid följer?
Ute i d tid med sakerna i ordning dagen innan, eller alltid ute i sista stund?
Bild:htt
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 00:16Allting helt klart kvällen innan tävling/avfärd! Bara att se till att arslet kommer dit.
Vis av erfarenhet...
Allting helt klart kvällen innan tävling/avfärd! Bara att se till att arslet kommer dit.
Vis av erfarenhet...
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 03:01Allt tajmat in i minsta detalj kvällen/dagen innan.
Allt tajmat in i minsta detalj kvällen/dagen innan.
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 03:38Inget "timat".
Allt huller om buller.
Ibland får jag inte med mig ens det nödvändigaste.
"So what".
Det brukar ordna sig.
Har t.o.m. glömt kryckorna 2 gånger.
Det fixade sig det också.
Inget "timat".
Allt huller om buller.
Ibland får jag inte med mig ens det nödvändigaste.
"So what".
Det brukar ordna sig.
Har t.o.m. glömt kryckorna 2 gånger.
Det fixade sig det också.
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 08:32Jag brukar lägg fram allt jag behöver, antingen på kvällen innan eller på mornen så jag vet att jag inte missar nåt. På kvällen när jag går och lägger mig brukar jag fundera på de lopp jag sprungit på samma distans jag skall tävla på. Hur det kändes, vilk
Jag brukar lägg fram allt jag behöver, antingen på kvällen innan eller på mornen så jag vet att jag inte missar nåt. På kvällen när jag går och lägger mig brukar jag fundera på de lopp jag sprungit på samma distans jag skall tävla på. Hur det kändes, vilk
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 09:18😀 😀 Den där blicken känner jag igen!! O inte kan jag sova heller.. Precis så har jag känt mig innan, trots att jag har ordnat alla prylar, om o om igen..
😀 😀 Den där blicken känner jag igen!! O inte kan jag sova heller.. Precis så har jag känt mig innan, trots att jag har ordnat alla prylar, om o om igen..