Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Går runt och plockar och vill ha med mig ALLT och tänker att jag måste sova, men kommer inte i säng :/
Planerar frukosten osv ...

Allt fixat dagen före, men dagen för loppet kan det ändå bli ett sådant kaos att jag glömmer nåt väsentligt. (#)
Nåja. Jag skyller på orutin... (H)

Ja det blir ju till sist lite av ritualer som man håller på med inför lopp liksom...å när man är allt för avslappad det är då det kan skita sig....Missat starten ett antal gånger,,,inge vaselin lika många..fel kepa å fel tröja å inge Dextrozol etc,etc....

Lucka nummer 16

Dags för lite skitsnack.

Jag har sett de som desperat ryckt i låsta dörrar till upptagna Baja-Major medan de med andra handen hållt sig för magen, och andra som snabbt åtgärdat "problemet" bakom en buske.

Ingen har väl heller missat at

Man kan ju Ståhl-sätta sig.
Kommer ni ihåg den?;)

Fy, nä inget sånt har som tur hänt mig. Jag har inte löparmage som krånglar när jag springer. Men jag är laktosintolerant så jag får passa mig så jag inte äter nåt med mjölk innan ett lopp för då skulle olyckan kunna vara framme.

"Vilket är ert bästa tips för att undvika problem med magen under långlopp?"

Anmäla sig för sent 😉

Usch ja, jag kommer att tänka på GV...
De små dungarna runt Frölundaborg är ju en fullständig sanitär katastrof innan start.

Har man inte upplevt äckelpäckliga det, så har man inte levt 😉

Fick rådet av en gammal ultraräv att inte hålla på med nån speciell superduperkolhydratladdning-specialare innan marathon. "Ät som vanligt fast lite mer av det de 48 h innan", sa han. Har följt det och har inte råkat ut för nåt....

dimor innan långlopp!