Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 20:05Jag har heller inga problem. 🙂
Håller mej till trail lopp har toapapper+våtservett i ryggan
Resten övar man på under långa träningspass. 😉
Jag har heller inga problem. 🙂
Håller mej till trail lopp har toapapper+våtservett i ryggan
Resten övar man på under långa träningspass. 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 22:49Så fiberfattig mat som möjligt 2 dagar före loppet. = inget i tarmen som kan bråka (V)
Så fiberfattig mat som möjligt 2 dagar före loppet. = inget i tarmen som kan bråka (V)
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 00:15Lucka nummer 17
Oj vad fort det närmar sig jul. Är det verkligen den 17:e idag. Ja, det verkar stämma.
Löpare ses ofta träna ensamma och tävla i jättesamlingar.
Hur föredrar du att träna? I grupp eller själv? Eller båda delar?
Vilka fördelar upplever
Lucka nummer 17
Oj vad fort det närmar sig jul. Är det verkligen den 17:e idag. Ja, det verkar stämma.
Löpare ses ofta träna ensamma och tävla i jättesamlingar.
Hur föredrar du att träna? I grupp eller själv? Eller båda delar?
Vilka fördelar upplever
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 01:00Vaddå ensam??? Sedan Forerunnervännen tog plats på handleden delar jag alltid mina pass med träningskompisarna här på funbeat 😉
Vaddå ensam??? Sedan Forerunnervännen tog plats på handleden delar jag alltid mina pass med träningskompisarna här på funbeat 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 06:42Långa pass med en kompis som motivation, draghjälp och pratplank.
Tempo/intervalll pass i grupp. Helst med 300 personer i Skatås på lördag kl 10.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6194540
Långa pass med en kompis som motivation, draghjälp och pratplank.
Tempo/intervalll pass i grupp. Helst med 300 personer i Skatås på lördag kl 10.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6194540
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 07:44Jag springer helst själv på träning. Då kan jag alltid springa i min egen takt.
Jag springer helst själv på träning. Då kan jag alltid springa i min egen takt.
Quote from j sollerman on 17 December 2009, 07:46Tränar alla pass själv. Känner mig bara stressad när det är fler som är med.
Tränar alla pass själv. Känner mig bara stressad när det är fler som är med.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 08:2450-50.... Hälften av passen med en kompis som springer snabbare än jag, sa jag får draghjälp, andra hälften i min egen takt så jag hinner med att tänka och rensa hjärnan 🙂
50-50.... Hälften av passen med en kompis som springer snabbare än jag, sa jag får draghjälp, andra hälften i min egen takt så jag hinner med att tänka och rensa hjärnan 🙂
Quote from Elias Engqvist on 17 December 2009, 08:26Fartpassen är det bra att ha nån med sig - man tar ut sig bättre då - distanspassen vill jag oftast masa mig fram i min egen takt men ibland kan det vara trevligt med sällskap också - men då ska det vara med nån som är långsammare än en själv eller som åt
Fartpassen är det bra att ha nån med sig - man tar ut sig bättre då - distanspassen vill jag oftast masa mig fram i min egen takt men ibland kan det vara trevligt med sällskap också - men då ska det vara med nån som är långsammare än en själv eller som åt
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 09:35Nästan aldrgi sprungit i sällskap, få se ... Skolgymnastiken, när man bara masade sig runt för att man var tvungen. Ett träningsläger där vi fick ge oss ut och springa (under protest) och jag hade dåliga skor ... jag vi sprang ju ofta en del under träning
Nästan aldrgi sprungit i sällskap, få se ... Skolgymnastiken, när man bara masade sig runt för att man var tvungen. Ett träningsläger där vi fick ge oss ut och springa (under protest) och jag hade dåliga skor ... jag vi sprang ju ofta en del under träning