Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 01:52Hann med ett pendeltåg jag inte skulle ha hunnit med om jag inte löptränat, pendeltågsstationen ligger ungefär 2km bort och jag tuffade dit på under en kvart - vardagsklädd med handväskan fladdrande och allt, utan att bli supersvettig till på köpet. Det b
Hann med ett pendeltåg jag inte skulle ha hunnit med om jag inte löptränat, pendeltågsstationen ligger ungefär 2km bort och jag tuffade dit på under en kvart - vardagsklädd med handväskan fladdrande och allt, utan att bli supersvettig till på köpet. Det b
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 01:52En och annan buss har man väl hunnit ikapp. =) Jag hann dock inte ikapp den rånarduo som jag en gång tog upp jakten på. Lika bra det, kanske. De hade ett bra försprång, jag såg dem inte ens. Bara hakade på de bekanta som jagade efter dem på Drottninggatan
En och annan buss har man väl hunnit ikapp. =) Jag hann dock inte ikapp den rånarduo som jag en gång tog upp jakten på. Lika bra det, kanske. De hade ett bra försprång, jag såg dem inte ens. Bara hakade på de bekanta som jagade efter dem på Drottninggatan
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 02:52Annica: Jag såg några förrut som precis INTE hann med tåget. Kom springandes helt dyngsura av svett släpandes på stora väskor. Just när dom tröck på "öppna" knappen så började tåget rulla iväg lite sakta. Dom sprang efter och bankade på dörren i ren "jag
Annica: Jag såg några förrut som precis INTE hann med tåget. Kom springandes helt dyngsura av svett släpandes på stora väskor. Just när dom tröck på "öppna" knappen så började tåget rulla iväg lite sakta. Dom sprang efter och bankade på dörren i ren "jag
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 07:56Dom hade även hunnit med om dom gått lite tidigare ... 🙂
Dom hade även hunnit med om dom gått lite tidigare ... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 08:08Jag har gjort en insats som kaninfångare en gång. Var och hälsade på bekanta som var kaninvakter en vecka. Dottern i familjen ville gulla med kaninen i sin utebur och kaninfan tog ett gigantiskt skutt ur buren och smet!!!! Flickan som råkade släppa ut kan
Jag har gjort en insats som kaninfångare en gång. Var och hälsade på bekanta som var kaninvakter en vecka. Dottern i familjen ville gulla med kaninen i sin utebur och kaninfan tog ett gigantiskt skutt ur buren och smet!!!! Flickan som råkade släppa ut kan
Quote from Andreas Rickman on 18 December 2009, 09:36Frugan blev väskryckt av en kille på cykel när vi gick på Copacabana i Rio d J. Jag sprang ifatt honom och ryckte tillbaka väskan (H)
Frugan blev väskryckt av en kille på cykel när vi gick på Copacabana i Rio d J. Jag sprang ifatt honom och ryckte tillbaka väskan (H)
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 11:07Näää ... så fort springer jag nog inte.
Näää ... så fort springer jag nog inte.
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 11:15Sportfånen brukar uppskattas lite varstans i arbetslivet när det ska lyftas och bäras.
Sportfånen brukar uppskattas lite varstans i arbetslivet när det ska lyftas och bäras.
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 11:44Hade två möten inbokade med en km:s avstånd mellan lokalerna, och det första mötet drog över tiden. Sprang till det andra mötet och kommer nästan i tid men utan att vara varken svettig eller andfådd.
Hade två möten inbokade med en km:s avstånd mellan lokalerna, och det första mötet drog över tiden. Sprang till det andra mötet och kommer nästan i tid men utan att vara varken svettig eller andfådd.
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 15:31Jag har helt klart blivit en bättre hundägare! (t+)
Dessutom kan jag nu tömköra min häst även i trav och rakt fram istället för att stå i mitten och låta honom springa runt mig på en volt. DET är framsteg (och imponerar ibland på andra, mindre hurtiga, st
Jag har helt klart blivit en bättre hundägare! (t+)
Dessutom kan jag nu tömköra min häst även i trav och rakt fram istället för att stå i mitten och låta honom springa runt mig på en volt. DET är framsteg (och imponerar ibland på andra, mindre hurtiga, st