Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mest ensam, tycker det är bäst så jag kan köra hur fort eller långsamt jag vill.

Nån gång med sambon, och det har varit ok också och en gång med en kompis, det var väl ok men jag fick hålla igen för mycket för att hon skulle kunna hänga med.

Kör alla pass själv, men fartpassen skulle jag gärna köra i grupp. Tror det skulle gynna min löpning.

Jag är en typisk ensamvarg då det gäller löpning!
Tiden då jag är ute och springer är min alldeles egna tid 🙂

... jag är inte annars heller speciellt social då det gäller träning, inget myspys o småprat o annat "fjant" (H)

Kör mestadels och helst ensam, i alla fall allt utom riktigt långa och lugna långpass. Då har jag gärna sällskap, men det har jag ytterst sällan. När det sker är det jättekul att trava fram och småsnacka. 🙂

Ensam! och även om jag ibland kan dras med i känslan av ett lopp med mycket folk och publik så skulle jag nog helst tävla ensam också. Som tur är så erbjuder ju funbeat just den sortens tävling i och med sommar- och vinterutmaningen. Yey!

Jag lär enligt en hel del människor inom den lilla gruppen långlöpare vara en ensamvarg, väldigt unik, väldigt udda,
väldigt långt borta från allt vad normer säger,

men jag älskar att vara med på tidslopp - långa sådana -
korta varv - en salig massa tj

Gillar att rensa hjärnan på egen tur i eget tempo ibland.

Tycker också att det är kul & inspirerande med våra tisdagsträningar med Team Blekinge då vi är drygt 30 löpare som springer intervaller med varierande hastighet. Vi sporrar varandra att ta i lite

Jag springer oftast själv (ca 99%). Har inget emot att träna med andra, men det blir svårt att få ihop ekorrhjulet om jag även måste planera ihop och anpassa mig efter andra utöver min familj.

Men jag gör det gärna! Får jag välja, så helst på fartpass me

Lucka nummer 18

Jag misstänker att de flesta av er känner att ni har nytta av er träning i form av att ni mår bättre, orkar mer, är gladare...

Men har ni nånsin gång haft direkt, konkret nytta av er träning/träningsbakgrund i nåt sammanhang?

Orkat nåt

Jag har väl inte varit så där jätteaktiv i diskussionen i denna tråd (heller), annat än genom de dagliga illustrationerna och frågeställningarna, men vill passa på att tacka er alla som bidragit med era inlägg.

Det är roligt att läsa era ofta väldigt per