Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 12:44Inte springa för långa lopp..? 😉
Inte springa för långa lopp..? 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 13:34Min mage slår knut på sig av spänning, och så låånga lopp har jag inte sprungit, så jag får väl se om det fungerar då med ...
Min mage slår knut på sig av spänning, och så låånga lopp har jag inte sprungit, så jag får väl se om det fungerar då med ...
Quote from Catharina Brattlin on 16 December 2009, 14:26Jag gör som Kalle; tar Dimor, eller Imodium timmen innan ett lopp. Jag chansar INTE! (H)
Jag gör som Kalle; tar Dimor, eller Imodium timmen innan ett lopp. Jag chansar INTE! (H)
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 18:42Lite OT,
Inför starten av Kalmar Triathlon nångång för sex-sju år sedan så hade arrangören löst toalettfrågan på följande sätt: Ett militärtält var uppställt och markerat som toalett. Unisex så klart. Inne i tälten var utlagt lastpallar i formen av ett
Lite OT,
Inför starten av Kalmar Triathlon nångång för sex-sju år sedan så hade arrangören löst toalettfrågan på följande sätt: Ett militärtält var uppställt och markerat som toalett. Unisex så klart. Inne i tälten var utlagt lastpallar i formen av ett
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 18:45Nä, fy va hemskt. Det tycker jag var dåligt. Kunde de inte åtminstonne ha haft ett tält till kvinnor och ett till män? 😉
Hur vore det med riktiga bajamajor?
Nä, fy va hemskt. Det tycker jag var dåligt. Kunde de inte åtminstonne ha haft ett tält till kvinnor och ett till män? 😉
Hur vore det med riktiga bajamajor?
Quote from j sollerman on 16 December 2009, 19:20Har ni varit på nån större tävling/lopp som har haft tillräckligt med toaletter?
Har ni varit på nån större tävling/lopp som har haft tillräckligt med toaletter?
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 19:36Ställ TV:n en meter framför toastolen innan loppet ska börja...
Långlopp följs lika bra från toan som om man springer själv!
Ställ TV:n en meter framför toastolen innan loppet ska börja...
Långlopp följs lika bra från toan som om man springer själv!
Quote from j sollerman on 16 December 2009, 19:37Blir det bättre då?
Blir det bättre då?
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 19:39Det uppstår i vart fall inga större "problem". De problem som ändå kommer fram spolar man!
Det uppstår i vart fall inga större "problem". De problem som ändå kommer fram spolar man!
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 19:42Till dig Kalle:
Innan loppet - undvik Janssons frestelse!;)
Till dig Kalle:
Innan loppet - undvik Janssons frestelse!;)