Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:15tack och lov, för höjdmätningen på min klocka är helt värdelös.
Jag kan starta och sluta en runda på samma punkt och klockan kan ha reggat så stor skillnad som 25 meter i höjdmeter upp och ner...
tack och lov, för höjdmätningen på min klocka är helt värdelös.
Jag kan starta och sluta en runda på samma punkt och klockan kan ha reggat så stor skillnad som 25 meter i höjdmeter upp och ner...
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:16Då har du skit i hålet, alltså till barometern.
Då har du skit i hålet, alltså till barometern.
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:18Ser inga hål... (#)
Ser inga hål... (#)
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:21Då får du köpa en Polar som har barometrisk höjdangivelse. De har ett litet hål.
Då får du köpa en Polar som har barometrisk höjdangivelse. De har ett litet hål.
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:22Det blir en jäkligt dyr barometer det...
Det blir en jäkligt dyr barometer det...
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:24Åhhh, min gamla S625X Polar har uppvisat konstiga höjdkurvor på sistone. Plötsliga sänkningar i höjd som inte funnits tidigare. Tänkte att den gjort sitt, men kanske en rengöring räcker?
Åhhh, min gamla S625X Polar har uppvisat konstiga höjdkurvor på sistone. Plötsliga sänkningar i höjd som inte funnits tidigare. Tänkte att den gjort sitt, men kanske en rengöring räcker?
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:30Oftast, med revaxör och topz.
Oftast, med revaxör och topz.
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:32Nu hör jag lite dåligt 🙂
Nu hör jag lite dåligt 🙂
Quote from Elias Engqvist on 25 July 2009, 21:44Kanske hoppa på ett ben hjälper...?
Kanske hoppa på ett ben hjälper...?
Quote from ellen olsson on 25 July 2009, 21:45Gör det inte på ett flygplan bara...
Gör det inte på ett flygplan bara...