Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 17:49>>Ja, jag är allvarlig. Eftersom inte jag har något som dinglar mellan benen får jag betala 20% mer om året för min bil i försäkring som min förra man hade försäkrad på sig med exakt samma villkor som jag, bortsett då från dingelpinnen. Någon försäkringsk
>>Ja, jag är allvarlig. Eftersom inte jag har något som dinglar mellan benen får jag betala 20% mer om året för min bil i försäkring som min förra man hade försäkrad på sig med exakt samma villkor som jag, bortsett då från dingelpinnen. Någon försäkringsk
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 17:55Gnatiga medpassagerare?
Gnatiga medpassagerare?
Quote from Jan Lundquist on 7 July 2009, 19:07"Det gäller bara kvinnor inom ett visst ålderspann, ungefär 42-48 år."
Fast jag var ca 37 då...
"Det gäller bara kvinnor inom ett visst ålderspann, ungefär 42-48 år."
Fast jag var ca 37 då...
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 19:11Incitament för att du ska cykla!
Incitament för att du ska cykla!
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 19:38>>Fast jag var ca 37 då...
Med reservation för korrekt åldersspann, om det var nedre eller mellersta medelådern. Och så finns det regionala skillnader. Men din tid kommer. Och har kanske varit.
>>Fast jag var ca 37 då...
Med reservation för korrekt åldersspann, om det var nedre eller mellersta medelådern. Och så finns det regionala skillnader. Men din tid kommer. Och har kanske varit.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 19:50Bara man låtsas vara endast 25kw så är det lugnt.
Bara man låtsas vara endast 25kw så är det lugnt.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 22:01David: Observera att Huberta, nyss fyllda 15, ska snöpas(?) likaväl om hon fortsätter umgås intimt med stackars Bert, 14.... skulle vara intressant att se det anmält, men jag misstänker att det kommer dröja innan vi är så jämnställda.
David: Observera att Huberta, nyss fyllda 15, ska snöpas(?) likaväl om hon fortsätter umgås intimt med stackars Bert, 14.... skulle vara intressant att se det anmält, men jag misstänker att det kommer dröja innan vi är så jämnställda.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 22:36Eftersom vissa lever kvar i ett tänkande från 1950-talet så går det väldigt sakta med könsrollernas förändring.
Nu pratar jag om XX.
Eftersom vissa lever kvar i ett tänkande från 1950-talet så går det väldigt sakta med könsrollernas förändring.
Nu pratar jag om XX.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 00:24Det är bara vänstern och en del hönshjärnor som inte kan se att utvecklingen mot jämställdhet har dragit växel 1-5 + racerväxel för att komma dit den är idag. Fundamentala förändringar i värderingar kräver att vi dör bort och lämnar plats för andra med an
Det är bara vänstern och en del hönshjärnor som inte kan se att utvecklingen mot jämställdhet har dragit växel 1-5 + racerväxel för att komma dit den är idag. Fundamentala förändringar i värderingar kräver att vi dör bort och lämnar plats för andra med an
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 12:39Är det inte olagligt redan när Hubertus och Berta och Bert och Huberta har sex som fjortonåringar?
Är det inte olagligt redan när Hubertus och Berta och Bert och Huberta har sex som fjortonåringar?