Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag får nog betala 1000% mer på en mc-försäkring för att jag har något som dinglar mellan benen. Vet inte när jag ska sluta grina över det. Samma sak när jag var 18 och inte fick gå in på krogen. Då kunde tjejen gå in och kolla läget och fick skriva i en

Precis min tanke också.

Vem minns inte den lilla flickan, som blev avlivad av sin egen mor. En mor som försökte få det att likna ett sexmord?

Modern gick tom ut i media och vädjade till förövaren att ge sig till känna.

Samtidigt som hon hade dotterns b

Ni överdriver kraftigt riskerna med ett DNA-register. Förstår inte att ni är så rädda för det. Fördelarna är så uppenbara. Alla återfallsförbrytare begår sin premiär först. Det är där vi ska ta dom! Inte andra gången. Då kanske ett liv redan är förstört.

Vad har du för belägg för att våld och våldtäkter ökar?

Det är helt ok för mig om ni lämnar in DNA på er och era barn.

Det är bara att gå in på http://www.bra.se och kolla exempelvis 2008 mot 1988. 14300 anmälda sexualbrott mot 5000 talar ett tydligt språk och det beror inte bara på att anmälningsgraden är större. Trenden är kraftigt ökande. Fast jag tycker inte att ett DNAregis

> 14300 anmälda sexualbrott mot 5000 talar ett tydligt språk och det beror inte bara på att anmälningsgraden är större.

Hur _vet_ du det?

Man kan väl bara gissa att folk inte var som stenåldersmänniskor 1988 😉

Nej det vet jag såklart inte så det var kanske lite fel uttryckt av mig men det är anmärkningsvärt vilken skillnad det är om man jämför men det finns kanske andra förklaringar?

Inför DNA-register NU! :@

Inför tvångssterilisering nu!