Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 13:00Ingen av dem är straffmyndig då.
Ingen av dem är straffmyndig då.
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 23:31vad less jag BLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRrrrr
När skall folk inse att det är SKILLNAD på hur män och kvinnor är även på insidan och inte bara på utsidan
Är fullständigt övertygad om att det är genetiska skillnader i hur könen är och beter sig
vad less jag BLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRrrrr
När skall folk inse att det är SKILLNAD på hur män och kvinnor är även på insidan och inte bara på utsidan
Är fullständigt övertygad om att det är genetiska skillnader i hur könen är och beter sig
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 23:45Mycket omodernt Oscar. Oavsett om du råkar ha rätt eller inte så är den inställning sååå otroligt politiskt inkorrekt i den ultrafeministiska ringhörnan; i princip är även förmågan att föda barn och odla skägg ett utslag av miljö, inte arv. 😉
Mycket omodernt Oscar. Oavsett om du råkar ha rätt eller inte så är den inställning sååå otroligt politiskt inkorrekt i den ultrafeministiska ringhörnan; i princip är även förmågan att föda barn och odla skägg ett utslag av miljö, inte arv. 😉
Quote from Jan Lundquist on 10 July 2009, 08:21"När skall folk inse att det är SKILLNAD på hur män och kvinnor är även på insidan och inte bara på utsidan"
Tänk MÄNNISKOR Oscar i stället för män och kvinnor. Vi är alla MÄNNISKOR med olika egenskaper på båte ut- och insidan.
"När skall folk inse att det är SKILLNAD på hur män och kvinnor är även på insidan och inte bara på utsidan"
Tänk MÄNNISKOR Oscar i stället för män och kvinnor. Vi är alla MÄNNISKOR med olika egenskaper på båte ut- och insidan.
Quote from Fredrik Närenfors on 10 July 2009, 13:14Precis. Och alla egenskaperna är utformade efter miljö och inte efter arv och genetik. Hmmm........ undrar var jag hört det där nånstans. Nåt med nån mur eller.......
Precis. Och alla egenskaperna är utformade efter miljö och inte efter arv och genetik. Hmmm........ undrar var jag hört det där nånstans. Nåt med nån mur eller.......
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 00:51Stina du kan vara lugn - Jag är inte rabiat åt något håll bara less på att folk vägrar inse att vi innerst inne är djur.... (mm vet att det är otäckt men vi lär vara dvärg chimpansens närmaste släkting... )
(Förresten -kolla bara på hur folk beter sig på
Stina du kan vara lugn - Jag är inte rabiat åt något håll bara less på att folk vägrar inse att vi innerst inne är djur.... (mm vet att det är otäckt men vi lär vara dvärg chimpansens närmaste släkting... )
(Förresten -kolla bara på hur folk beter sig på
Quote from Fredrik Närenfors on 13 July 2009, 03:15Han gav ut en bok, sen byggde dom murar.
Han gav ut en bok, sen byggde dom murar.
Quote from Jan Lundquist on 13 July 2009, 07:16Jag ser rött är jag ser såna som du Oscar och vet du varför?
Det är för att jag och mina medsystrar t ex tjänar mycket mindre än männen. Varför vet ingen men många tror just att det hänger på det som dinglar mellan benen.
Jag har fler exempel: många fö
Jag ser rött är jag ser såna som du Oscar och vet du varför?
Det är för att jag och mina medsystrar t ex tjänar mycket mindre än männen. Varför vet ingen men många tror just att det hänger på det som dinglar mellan benen.
Jag har fler exempel: många fö
Quote from Bjarne Lewin on 13 July 2009, 09:39Lumpen är ett strålande exempel på miljö! Nuförtiden är det få män och kvinnor som gör lumpen. Men när jag var i den åldern så var det många män och kanske ngn enstaka kvinna.
Väldigt mycket sånt som männen är bättre på än kvinnor, har de lärt sig i lump
Lumpen är ett strålande exempel på miljö! Nuförtiden är det få män och kvinnor som gör lumpen. Men när jag var i den åldern så var det många män och kanske ngn enstaka kvinna.
Väldigt mycket sånt som männen är bättre på än kvinnor, har de lärt sig i lump
Quote from Jan Lundquist on 13 July 2009, 09:51Jag klipper ur SvD idag:
"Men varför ska man förändra? Vad är det för fel med att uppfostra sitt barn till den pojke eller den flicka som barnet föddes till? Jo, menar de, genom att bemöta sina barn som individer i?stället för som flickor och pojkar ger
Jag klipper ur SvD idag:
"Men varför ska man förändra? Vad är det för fel med att uppfostra sitt barn till den pojke eller den flicka som barnet föddes till? Jo, menar de, genom att bemöta sina barn som individer i?stället för som flickor och pojkar ger