Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 13:18Jag tänker på hur fotbollsspelare tränar; springa i sidled? Och jag antar att springa baklänges också är en idé även om det går lite långsammare än framlänges? (H)
Jag tänker på hur fotbollsspelare tränar; springa i sidled? Och jag antar att springa baklänges också är en idé även om det går lite långsammare än framlänges? (H)
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 13:28Skänkelvikning mao. 🙂
Skänkelvikning mao. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 13:37Carioca-steg är en klassisk löpskolnings-övning för sidledes styrka, snabbeht o koordination.
Är inte f ö lopskolning ett sorgligt negligerat kapitel för motionslöpare som avstår från den fantastiska möjligheten att träna med friidrottsklubbar?
Carioca-steg är en klassisk löpskolnings-övning för sidledes styrka, snabbeht o koordination.
Är inte f ö lopskolning ett sorgligt negligerat kapitel för motionslöpare som avstår från den fantastiska möjligheten att träna med friidrottsklubbar?
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 13:40Finns det fantastiska möjligheter för motionärer att träna med friidrottsklubbar? Inte i Göteborg vad jag vet.
Finns det fantastiska möjligheter för motionärer att träna med friidrottsklubbar? Inte i Göteborg vad jag vet.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 13:42Frågan är om inte löpskolningen är sorgligt övervärderad för motionärer.
Frågan är om inte löpskolningen är sorgligt övervärderad för motionärer.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 13:45När det gäller baklängeslöpning har vi alla mycket att lära från den här snubben 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=xdGlE5id_NA
När det gäller baklängeslöpning har vi alla mycket att lära från den här snubben 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 16:01Blir det en likadan vinter som förra så är alla välkomna hem till mig för att skotta snö. Bor ut på landet och det finns en hel del att skotta, går säkert att hitta på massa andra bra saker att göra också. Örebro län - typ 2,5 mil norr om Lindesberg, bara
Blir det en likadan vinter som förra så är alla välkomna hem till mig för att skotta snö. Bor ut på landet och det finns en hel del att skotta, går säkert att hitta på massa andra bra saker att göra också. Örebro län - typ 2,5 mil norr om Lindesberg, bara
Quote from Catharina Brattlin on 3 November 2010, 16:05Tack, men nej tack, Robert. Har själv en hel hög med kvm att skotta plus ett gäng metrar trottar. Sen ska det byggas snögrottor och snögubbar...så jag klarar mig. 😉
Tack, men nej tack, Robert. Har själv en hel hög med kvm att skotta plus ett gäng metrar trottar. Sen ska det byggas snögrottor och snögubbar...så jag klarar mig. 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 16:09Det finns mycket annat att göra. Måla, reparera, bygga nytt, kan bjuda på det mesta =) Kom bara med önskemål
Det finns mycket annat att göra. Måla, reparera, bygga nytt, kan bjuda på det mesta =) Kom bara med önskemål
Quote from Catharina Brattlin on 3 November 2010, 16:16Gräva upp grönsaksland?? 😀
La igen mitt i våras, pga tidsbrist, men insåg rätt snabbt att där gick jag ju miste om en mängd bra träningstimmar.
Gräva upp grönsaksland?? 😀
La igen mitt i våras, pga tidsbrist, men insåg rätt snabbt att där gick jag ju miste om en mängd bra träningstimmar.