Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 14:59Eller också får du skriva längre inlägg...
Eller också får du skriva längre inlägg...
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 15:01Vill inte bli betraktad som långrandig! 🙂
Vill inte bli betraktad som långrandig! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 15:05Ojdå. Inte var det meningen att du skulle byta kort. Tyckte bara det var lite kul med ditt avlånga kort. (t+)
Ojdå. Inte var det meningen att du skulle byta kort. Tyckte bara det var lite kul med ditt avlånga kort. (t+)
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 15:34En lång bild har sina poänger, Hurtbulle. Jag loggade ut härom dan och kom till inloggningssidan. Där ser man bilder på folk som tränar. En lång Hurtbulle dök upp fyra gånger på den sidan, och var rätt dominerande 🙂
Det är så det skall tränas (t+)
En lång bild har sina poänger, Hurtbulle. Jag loggade ut härom dan och kom till inloggningssidan. Där ser man bilder på folk som tränar. En lång Hurtbulle dök upp fyra gånger på den sidan, och var rätt dominerande 🙂
Det är så det skall tränas (t+)
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 17:15Anders L - Den tunga klarar sig aldeles utmärkt (det är ungefär mina mått). 🙂 Jag har löptränat och konditionstränat ordentligt sedan i mars och mår jättebra. Dock är det möjligt att den teoretiska kvinnan i min beskrivning klarade sig sämre.
Som någo
Anders L - Den tunga klarar sig aldeles utmärkt (det är ungefär mina mått). 🙂 Jag har löptränat och konditionstränat ordentligt sedan i mars och mår jättebra. Dock är det möjligt att den teoretiska kvinnan i min beskrivning klarade sig sämre.
Som någo
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 17:36Kan det vara så att tyngre personer inleder mjukare - kanske genom att promenera ett halvår - eller så är det väldigt individuellt hur skadekänslig man är?
Det enda jag vet säkert är att löpning är högt belastande jämfört med ett antal andra konditionssp
Kan det vara så att tyngre personer inleder mjukare - kanske genom att promenera ett halvår - eller så är det väldigt individuellt hur skadekänslig man är?
Det enda jag vet säkert är att löpning är högt belastande jämfört med ett antal andra konditionssp
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:57Anders: Äh, det var väl dags att byta hur som helst kanske? 🙂
Anders: Äh, det var väl dags att byta hur som helst kanske? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 22:10Bilden på en tränad kvinna ...å en vältränad sådan kan väl aldrig bli för lång??
Texterna kring henne å från henne kanska kan vara korta....men då får väl bilden fylla ut resten!!?!;);)
Bilden på en tränad kvinna ...å en vältränad sådan kan väl aldrig bli för lång??
Texterna kring henne å från henne kanska kan vara korta....men då får väl bilden fylla ut resten!!?!;);)
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 00:07Sylvia- Jag följer tråden med nöje även om jag är en nybörjare som inte hänger med i svängarna. 😉
Sylvia- Jag följer tråden med nöje även om jag är en nybörjare som inte hänger med i svängarna. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 7 August 2009, 06:58🙂
🙂