Quote from Linnea Olsson on 7 December 2008, 08:53Jag tvivlar inte på att du vet vad du äter men ibland har man svårt att få kollen på vad som behövs när man tränar. Jag äter 5-6 mål om dagen. Tre huvudmål och resten mellanmål var tredje timme. När det börjar närma sig mat blir jag hungrig. Om jag inte b
Jag tvivlar inte på att du vet vad du äter men ibland har man svårt att få kollen på vad som behövs när man tränar. Jag äter 5-6 mål om dagen. Tre huvudmål och resten mellanmål var tredje timme. När det börjar närma sig mat blir jag hungrig. Om jag inte b
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 08:57En amatör filosiferar:
Om kroppen får man ofta och regelbundet, då behöver den inte LAGRA energin i kroppen.
När man bantar, ställer om kroppen till SVÄLT och den börjar lagra energin i kroppen.
En amatör filosiferar:
Om kroppen får man ofta och regelbundet, då behöver den inte LAGRA energin i kroppen.
När man bantar, ställer om kroppen till SVÄLT och den börjar lagra energin i kroppen.
Quote from Linnea Olsson on 7 December 2008, 08:59Om du vill se hur rätt du äter finns Hälsovakten där du under 7 dagar kan följa ett kostprogram gratis för att se om du bör äta mer eller mindre av kolhydrater, fetter, proteiner, vitaminer mm.
http://www.halsovakten.se/index.aspTommy
Om du vill se hur rätt du äter finns Hälsovakten där du under 7 dagar kan följa ett kostprogram gratis för att se om du bör äta mer eller mindre av kolhydrater, fetter, proteiner, vitaminer mm.
http://www.halsovakten.se/index.asp
Tommy
Quote from Linnea Olsson on 7 December 2008, 09:01Helt rätt Lars. Det som lämnar din kropp först vid diet är vätska och sedan muskler. Det kroppen behålller är fettet.
Tommy
Helt rätt Lars. Det som lämnar din kropp först vid diet är vätska och sedan muskler. Det kroppen behålller är fettet.
Tommy
Quote from Linnea Olsson on 7 December 2008, 09:12Du heter Lugnoro. Betyder det lugn och ro eller lugn oro? 😉
Nyfiken
Tommy
Du heter Lugnoro. Betyder det lugn och ro eller lugn oro? 😉
Nyfiken
Tommy
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 09:18Glöm viktnedgången är mitt råd. Ska du gå ner 4 kg på den relativt korta tiden lär du inte ha mycket energi att träna på.....
Fokusera på träningen istället och se till att få i dig det din kropp behöver för att orka.
För övrigt har jag gått upp 2 kg se
Glöm viktnedgången är mitt råd. Ska du gå ner 4 kg på den relativt korta tiden lär du inte ha mycket energi att träna på.....
Fokusera på träningen istället och se till att få i dig det din kropp behöver för att orka.
För övrigt har jag gått upp 2 kg se
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 09:2514kg har denna tjej gått ner på något år eller vad det nu handlar om (2kg kvar till sitt mål), och hon verkar ha en helt annan taktik för viktnergång än att gå omkring hungrig. Inte konstigt att hon lyckas!!!! (H) Mycket imponerande enligt mig.
http://ww
14kg har denna tjej gått ner på något år eller vad det nu handlar om (2kg kvar till sitt mål), och hon verkar ha en helt annan taktik för viktnergång än att gå omkring hungrig. Inte konstigt att hon lyckas!!!! (H) Mycket imponerande enligt mig.
Quote from Lotta W on 7 December 2008, 10:25Välj "rätt" mål, d.v.s. rolig och bra träning samt god och bra kost. Då är det lättare att hålla motivationen och du kommer att springa snabbare. Det är väldigt vanskligt att använda vikten som mått eftersom den kan variera mycket från dag till dag beroen
Välj "rätt" mål, d.v.s. rolig och bra träning samt god och bra kost. Då är det lättare att hålla motivationen och du kommer att springa snabbare. Det är väldigt vanskligt att använda vikten som mått eftersom den kan variera mycket från dag till dag beroen
Quote from Lars Mörrby on 7 December 2008, 10:36Kloka ord Christer.
Kloka ord Christer.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 12:58och en sak till; eftersom du inte vill visa din träning är det lite svårt att vet HUR du springer, men vad du ska göra är att _variera_ löpningen. Spring lite längre men mycket långsammare nån gång kanske, lägg in intervaller osv osv, du har säkert hört a
och en sak till; eftersom du inte vill visa din träning är det lite svårt att vet HUR du springer, men vad du ska göra är att _variera_ löpningen. Spring lite längre men mycket långsammare nån gång kanske, lägg in intervaller osv osv, du har säkert hört a